خبرگزاری کار ایران

امینی: بچه ها مستحق این پیروزی بودند/ صد در صد به قهرمانی فکر می کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۵۴۷

دروازه تیم امید کشورمان عقیده دارد این تیم شایسته عنوان قهرمانی است.

به گزارش ایلنا، امینی کاپیتان تیم امید ایران بعد از اینکه تیم امید توانست با نتیجه سه برصفر پیروز میدان شد در خصوص این بازی گفت: بازی خوبی بود و نتیجه لازم را گرفتیم. بچه ها مستحق پیروزی بودند.

این بازیکن در ادامه گفت: این بازی به فاصله دو روز از بازی قبلی برگزارشد و بچه ها فرصت کمی برای ریکاوری داشتند اما با این وجود بازی خوبی انجام دادند تا با  اقتدار وارد بازی بعدی بشویم.

امینی در پاسخ به این سوال که چطور شد نیمه دوم بهتر شدید گفت: در نیمه اول سعی کردیم نتیجه را حفظ کنیم و اما در نیمه دوم کارهای تاکتیکی را پیاده کردیم.

کاپیتان تیم امید به ده نفره شدن حریف هم واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: اگر حریف حتی ده نفره هم نمی شد ما سه گل را می زدیم. بازی دست بچه های ما بود و ما می توانستیم در هر صورت برنده شویم.

امینی در خصوص اعتراض بیش از حد به بازی آرتا توسط بازیکنان تیم نیز اینطور توضیح داد: بچه ها به آرتا گفتند وقت را تلف نکن، چرا کارت گرفتی ، آرتا هم در پاسخ گفت هول شده بودم!

کاپیتان تیم امید درباره  قهرمانی دراین جام هم اینطور گفت: صد در صد به قهرمانی فکر می کنیم و هدف ما یکی دو بازی نیست. هدف ما قهرمانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز