خبرگزاری کار ایران

گفتگوی اختصاصی با مارکوس نئومایر؛ از حسرت گلزنی تا جو استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۴۰۳

هافبک آلمانی استقلال درباره بازی با پارس جنوبی جم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر ایران با نتیجه یک بر صفر در برابر میزبان خود پارس جنوبی شکست خورد و نخستین شکستش در این فصل به ثبت رسید.

مارکوس نئومایر آلمانی برای دومین بار بعد از دیدار با تراکتورسازی برای آبی پوشان به میدان رفت. او به عنوان آخرین تعویض وارد زمین شد و در چند دقیقه پایانی نمایش خوبی هم داشت و ضربه ایستگاهی اش در پایان مسابقه با فاصله کم به بیرون رفت.

این بازیکن آلمانی در گفت و گو با ایلنا درباره اولین شکست استقلال در این فصل اظهار داشت: بازی سخت و دشواری بود. در نیمه اول چندان خوب نبودیم اما در نیمه دوم موقعیت های فراوانی داشتیم که متاسفانه گل نشد.

وی در ادامه افزود: تیم پارس بازی دفاعی را انجام داد و به خوبی از گل زده اش دفاع کرد. با این حال ما در حضور تماشاگران‌شان به آنها فشار آوردیم.

نئومایر درباره دومین حضورش در استقلال گفت: سرمربی تیم و تماشاگران باید درباره کیفیت بازی ام صحبت کنند. هنوز به وضعیت صد در صد نرسیده ام و کم کم این اتفاق رخ می دهد.

وی درباره ضربه ایستگاهی نئومایر بیان داشت: خیلی حیف شد که توپ گل نشد. سعی کردم تمرکز کنم و بهترین ضربه ام را بزنم ولی بدشانسی اوردم و توپ در چارچوب نبود.

نئومایر در پایان درباره جو ورزشگاه گفت: از وقتی که آمده ام همه چیز خوب  و فوق العاده بوده است. تماشاگران واقعا فوق العاده بودند و حضورشان هیجان انگیز بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز