خبرگزاری کار ایران

سربازان شفر به دنبال دومین برد فصل

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی جم / ستاره‌ها وارد می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۱۶۴

استقلال تهران حداقل با یک تغییر در ترکیب اصلی مقابل پارس جنوبی جم به میدان می‌رود.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران پس از برتری پرگل مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی، از ساعت 20:30 امروز در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر در شهر جم مقابل پارس جنوبی قرار می‌گیرد. شاگردان مهدی تارتار پس از یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی در جایگاه هفتم جدول جای دارند.

شفر تصمیم ندارد به ترکیب برنده هفته گذشته را با تغییرات زیادی مواجه کند و به نظر می‌رسد محمد دانشگر در خط میانی جانشین فرشید باقری شود که به دلیل درگذشت پدرش در این دیدار حضور ندارد.

بدین ترتیب در ترکیب 1-3-2-4 مهدی رحمتی به دنبال ثبت سومین کلین شیت فصل جدید خواهد بود و جلوتر از کاپیتان، فرشاد محمدی مهر، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری و میلاد زکی پور خط دفاعی را تشکیل می‌دهند.

محمد دانشگر زوج جدید علی کریمی در خط میانی خواهد بود. مرتضی تبریزی، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری به عنوان سه هافبک تهاجمی خط میانی را تکمیل می‌کنند و روح اله باقری به عنوان مهاجم نوک به میدان می‌رود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی به شرح زیر است:

سیدمهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، علی کریمی، محمد دانشگر، مرتضی تبریزی، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری و روح اله باقری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز