خبرگزاری کار ایران

والنسیا از ستاره تازه وارد مادریدی‌اش رونمایی کرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۱۰۷

باشگاه والنسیا فرآیند انتقال کوین گامیرو از اتلتیکومادرید را که برایش 16 میلیون یورو هزینه داشت کامل کرد و او را رسماً به خدمت گرفت.

به گزارش ایلنا، این مهاجم فرانسوی سال 2016 پس از ارائه بازی‌هایی خوب در سویا نظر مسوولان اتلتیکومادرید را جلب کرد و به این تیم پیوست اما در آنجا به ندرت توانست نظر دیه‌گو سیمئونه را برای میدان دادن به او در ترکیب اصلی جلب کند و این در حالی بود که اتلتیکومادرید برای خرید او رقمی در حدود 32 میلیون هزینه کرده بود. گامیرو فصل گذشته در لالیگا تنها 11 بار در ترکیب اصلی اتلتیکومادرید به میدان رفت و با این حال توانست 7 گل بزند و به تیمش برای کسب مقام نایب قهرمانی کمک کند. با اینکه گامیرو به عنوان یک گزینه قابل استفاده در دو پست بال و مهاجم شناحته می‌شد، ورود بازیکنانی مانند جلسون مارتینس، نیکلا کالینیچ و توما لمار، کار او برای رسیدن به ترکیب اصلی را بسیار سخت‌تر از قبل کرد و در نهایت اتلتیکویی‌ها تصمیم گرفتند این بازیکن 31 ساله را به والنسیا بفروشند و از فروش او 16 میلیون یورو کسب کنند.

گامیرو با ورودش به مستایا، دومین بازیکن هجومی شد که خفاش‌ها در تابستان امسال به خدمت می‌گیرند. پیش از او والنسیا میچی باتشوایی، مهاجم بلژیکی چلسی را به صورت قرضی جذب کرده بود. گامیرو در کنفرانس خبری مراسم معارفه‌اش در والنسیا در پاسخ به این سؤال که آیا برای بازی خارج از خانه تیمش مقابل اتلتیکومادرید آماده است، گفت: «شاید. برای من جهت هماهنگ شدن با تیم و کسب آمادگی زمان زیادی باقی نمانده است. من یک هفته زمان دارم و باید برای آن بازی آماده شوم.»

 شایعات حاکی از آن است که سیمئونه و اتلتیکو نسبت به فروش گامیرو بی‌میل بوده‌اند به خصوص به یک رقیب مستقیم در کورس قهرمان اما اصرار او مسیر انتقالش را هموار کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز