خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات جام صلح و دوستی در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۹۵

رقابت‌های بین‌المللی کاراته جام وحدت و دوستی در حالی از جمعه هفته جاری در ارومیه آغاز می‌شود که تیم‌های هند و اکوادور نیز راهی ایران می‌شوند.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام فدراسیون کاراته، رقابت‌های بین‌المللی کاراته جام وحدت و دوستی طی روزهای ۲۶ تا ۲۸ مردادماه با حضور ۲۰۹ کاراته‌کا از ایران، جمهوری آذربایجان، بلژیک، برزیل، هلند، عراق، قزاقستان، کویت، مالزی، هند، اکوادور، ترکیه و آمریکا برگزار می‌شود. این مسابقات در ۳ رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مردان و در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی در سالن ورزشی غدیر برگزار می‌شود. طبق برنامه مسابقات نوجوانان و جوانان روز جمعه ۲۶ و صبح شنبه ۲۷ مرداد ماه و مسابقات کاتا و کومیته بعدازظهر روز شنبه و یکشنبه (27 و 28 مرداد) است. همچنین پیش از آغاز مسابقات جام وحدت و دوستی، روز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ماه رقابت انتخابی کاتا هم با قضاوت ۱۲ عضو شورای داوری فدراسیون جهانی برگزار می‌شود، تا تکلیف کاتاروهای اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ مادرید مشخص شود.

تیم‌های ملی هند که زیر نظر احمد صافی از مربیان بین‌المللی کاراته ایران تمرینات خود را انجام می‌دهند با اضافه شدن تیم اکوادور در مسابقات ارومیه نیز شرکت می‌کنند. هندی‌ها نزدیک به ۴ ماه هست که با دعوت از این مربی در جهت توسعه کاراته کشور خود گام برداشته‌اند. تیم اکوادور هم ۴سال متوالی در اردوگاه تمرینی در ایران با این مربی تجربیات خود را افزایش می‌دهد. نکته قابل توجه زمان برگزاری این رویداد است، چرا که جمعه بازی‌های آسیایی آغاز می‌شود و عجیب است که فدراسیون در حین برگزاری این رویداد، جام وحدت و دوستی را برپا کرده است؛ آن هم در شرایطی که همه نگاه‌ها به اندونزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز