خبرگزاری کار ایران

کوکه: با یا بدون رونالدو، بازی با رئال مادرید همیشه سخت است

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۶۲۸

اولین دربی مادرید امشب در خاک استونی برگزار می‌شود و مدافع اتلتیکو مادرید برای این دیدار بسیار هیجان زده است.

به گزارش ایلنا، اگرچه کوکه اعلام کرد که بدون توجه به حریف بازی امشب انگیزه‌ای خواهند داشت، او اعلام کرد آیتم بسیار خاصی در تقابل را رئال مادرید قرار دارد.

بازیکن اتلتیکو مادرید در نشست خبری گفت:"ما برای بازی کردن در فینالی دیگر هیجان زده هستیم. در واقع تیم رو به روی شما در فینال چندان مهم نیست اما رویارویی با رئال مادرید همیشه ویژه است. ما آماده این دیدار هستیم و امیدواریم در این بازی برنده شویم. ما قوی و خوشبین هستیم و فکر می‌کنیم که می‌‌توانیم برنده شویم اما متواضع‌تر به این بازی نگاه کنیم ما مقابل سه قهرمان متوالی لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنیم. باید به صورت تیمی عمل کنیم که درخشش فردی به آن کمک کند."

کوکه درباره اینکه مقابل تیمی قرار می‌گیرد که ماه گذشته کریستیانو رونالدو را از دست داده، اضافه کرد:"کریستیانو بازی بزرگی است و این را در تیم‌های مختلفی نشان داده، نه تنها در رئال مادرید. به هر حال، آنها یک تیم درخشان دارند، تیم جوان و امیدوار کننده، بنابراین با او  یا بدون او تقابل با رئال مادرید سخت است.ما باید به جزئیات توجه بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم برنده شویم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز