خبرگزاری کار ایران

کار سخت فروزان بعد از جدال مقابل استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۶۰۸

کمتر کسی تصور می‌کرد محسن فروزان اینچنین مقابل تیم سابق خود ناکام شود اما دفاع تراکتورسازی کار را برای حریف ساده‌تر از حد انتظار شکل داد.

به گزارش ایلنا، نمایش خوب فروزان در دو بازی ابتدایی تراکتورسازی برابر نفت مسجد سلیمان خیال جان توشاک را از بابت خط دروازه تیمش راحت کرده بود اما این مربی باتجربه شاید فکر نمی‌کرد که نخستین گل بازی برابر استقلال را خیلی زود و با اشتباه مدافع خودی دریافت کند.

این اشتباه البته آخرین اشتباه مدافعان تراکتورسازی در این مسابقه نبود و روی گل دوم هم آنقدر برای دفع توپ تعلل کردند تا فرشید اسماعیلی از راه رسید و پاس بسیار خوبی را برای مرتضی تبریزی مهیا کرد تا بار دیگر فروزان در محوطه جریمه خود بی‌دفاع بماند و برای دومین مرتبه دروازه خودش را باز شده ببیند.

دریافت دو گل در ورزشگاه آزادی برابر استقلال و پرسپولیس کار هر حریفی را برای بازگشت به مسابقه سخت می‌کند و تیم فوتبال تراکتورسازی هم از این موضوع مستثنی نبود و در ادامه گل سوم هم روی یک شوت با دقت و زیبا توسط فرشید اسماعیلی در حالی که میان دو مدافع تراکتورسازی حرکت می‌کرد، به ثمر رسید.

حالا فروزان مصمم است که در هفته چهارم و بازی مقابل سایپا بعد از دو هفته، همانند هفته اول، دروازه خود را بسته نگه داشته و دومین کلین شیت خود را در لیگ هجدهم رقم بزند.

او باروحیه به همراه سایر گلرها به تمرین پرداخت و مورد تشویق هواداران قرارگرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز