خبرگزاری کار ایران

حق شناس: باید سکوت کنیم تا بیشتر از این شرمنده هواداران نشویم

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۰۸۰

مربی سپیدرود رشت معتقد است آنها باید روی اهدافشان تمرکز کنند تا از شرایط بحرانی خارج شوند.

سهیل حق شناس در گفت و گو با ایلنا، درباره شرایط بازیکنان سپیدرود برای دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: ما می‌دانستیم بازی‌های آغازین فصل جدید برای ما دشوار خواهد بود و انتظار نداشتیم نتایج درخشانی داشته باشیم. اینکه بخواهیم با چنین شرایطی مسابقات را شروع کنیم دور از ذهن نبود. مقابل سپاهان نمایش خیلی بدی داشتیم. البته امیدواریم در آینده چنین اتفاقاتی نیفتد و روز به روز بهتر شویم. 

او ادامه داد: پس از این بازی دو بازیکن از ما جدا شدند و دو بازیکن هم اضافه شدند. روی هم رفته ما مشکلاتی بی شماری داریم و فصل سختی را ادامه می‌دهیم. سوای نتیجه بازی سپاهان اتفاقاتی رخ داد که شرمنده هوادارانمان شدیم.

مربی سپیدرود در خصوص شکست مقابل سپاهان اضافه کرد: سپاهان تیم خوبی را در نقل و انتقالات جمع کرده و از اشتباهات ما استفاده کردند تا برتری پر گلی کسب کنند. در این بازی هم طرفداران هم کادر فنی و هم بازیکنان ناراحت شدند. ما باید از اعتبارمان دفاع کنیم و مقابل گسترش فولاد به سه امتیاز نیاز داریم. در حال حاضر هیچ حرفی برای گفتن نداریم و تنها باید به مسیر پیش رو فکر کنیم. علاقه‌ای ندارم به برخورد هواداران با عزیزی و برعکس صحبت کنم چون اشتباه هر کدام را بگوییم طرف مقابل ناراحت می‌شود. مطمئن باشید زمان همه چیز را مشخص می‌کند و باید منتظر نتایج بازی‌های بعدی باشیم.

حق شناس خاطرنشان کرد: وضعیت تیم ما به گونه‌ای شده که همه منتظر یک جرقه‌اند. باید اتحاد و همبستگی را حفظ کنیم نه اینکه خیلی راحت به حواشی اهمیت بدهیم. اگر سپیدرود نابود شود دودش به چشم همه می‌رود؛ طرفداران، بازیکنان، کادرفنی و تمامی مردم شهر رشت. این اتفاق چندین بار در فوتبال استان رخ داده است. پشتوانه ما همین مردم هستند. از طرف خودم از هواداران عذرخواهی کردم اما اگر چالش‌ها ادامه پیدا کند، دودش به چشم همه می‌رود.

مربی سرخپوشان بیان داشت: مخالف اعتراض و صحبت کردن طرفداران نیستم و البته شوق هوادارای به همین است اما باید زمان مناسب آن را بدانیم و واکنش‌ها اشتباه باشد به تیم محبوب خودمان ضربه می‌زند. گارد گرفتن ها به تیم ما کمک نمی‌کند و به عنوان مربی وظیفه دارم حداقل اتحادی بین بازیکنان به وجود بیاورم و هوشیار باشیم که اتفاق ناگواری برای ما نیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز