خبرگزاری کار ایران

اقدام عجیب سرمربی؛ جمع آوری زباله‌ها توسط بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۸۹۲

مارسلو بیلسا، معروف به ال‌لوکو (به معنای دیوانه)، همچنان به روش‌های عجیب مربیگری‌اش ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، او که هدایت لیدز را به عهده گرفته، امیدوار است که این تیم را به لیگ برتر بازگرداند. این مربی آرژانتینی برای آنکه به بازیکنانش فروتنی را بیاموزد، کار جالبی را به آنها سپرده و از بازیکنان خواسته که زباله‌های بیرون مجتمع تمرینی لیدز را جمع‌آوری کنند.

بیلسا می‌خواسته که بازیکنانش از تلاش‌های تماشاگرانی که بازی تیم‌شان را هر هفته در الندرود تماشا می‌کنند تقدیر کرده باشند. طبق دستور او، بازیکنان سه ساعت زباله جمع کرده‌اند. قیمت بلیت بازی‌های لیدز تقریبا معادل دستمزد سه ساعت جمع‌آوری زباله است. به این ترتیب بازیکنان لیدز دریافتند که یک هوادار هر هفته چقدر باید کار کند تا بتواند پول آمدن به ورزشگاه را به دست بیاورد.

 او به دنبال این است که بازیکنانش هم در زمین خوب باشند و هم در خارج از میدان. روش‌های تمرینی بیلسا هم جواب داده است. بازیکنان لیدز در شش دیدار پیش‌فصل، به‌صورت میانگین بیشتر از اکثر دیدارهای فصل پیش در زمین دویده‌اند و نقاط مختلف زمین را پوشش داده‌اند. لیدز توانست در دیدارهای پیش‌فصل، سه برد، دو تساوی و تنها یک شکست به دست بیاورد. این تیم در هفته اول چمپیوزنشیپ موفق شد استوک را سه بر یک شکست دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز