خبرگزاری کار ایران

اصفهانیان: دستورالمعل سفرهایی هوایی شامل حال داوران نمی شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۶۸۸

رئیس کمیته داوران می گوید انتظار داریم داوران تمرکزشان را در زمین مسابقه بالا ببرند.

به گزارش ایلنا، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد دو هفته ابتدایی داوران در مسابقات لیگ برتر گفت: گروه آنالیز داوری متشکل از رضا غیاثی و حسین عسگری امروز جلسه ای را برگزار کرد و فیلم بازیها را به همراه گزارش ناظران را بازبینی و بررسی کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: پس از بازبینی در کل عملکرد داوران در این 16 بازی را مثبت ارزیابی می کنیم، البته داوران با تصمیمات انضباطی درباره کارت زرد و قرمز مشکلاتی داشتند. که پس از آنالیز با داوران صحبت کردیم و نکاتی را برای آنها یادآوری کردیم. همینطور اگر ناظری به اشتباه نمره ای به داور بازی داشته باشد آن را نیز در این جلسات بررسی می کنیم. این تغییر روش را در دستور گروه آنالیز داوری قرار دادیم، امیدواریم این تغییر رویه در آینده برای داوران مثمرثمر باشد.
 اصفهانیان درباره دلیل سفر زمینی تیم داوری بازی ذوب آهن و استقلال به اصفهان گفت: آنها به دلیل اینکه در همدان بودند، باید به تهران می آمدند و بعد با پرواز تهران به اصفهان می رفتند که به همین دلیل خودشان اعلام کردند با ماشین از اصفهان به اصفهان می رویم.
 عضو هیات رئیسه فدراسیون خاطر نشان کرد: با توجه به اعلام مهدی تاج، رئیس فدراسیون درباره بخشنامه سفرهای هوایی برای داوران، این دستورالعمل شامل حال داوران نمی شود و کمافی السابق این رویه ادامه خواهد داشت.
 وی در پایان درباره برگزاری دوره های توجیهی برای داوران  لیگ دو و سه  افزود: مانند سالهای گذشته کلاس های توجیهی را در 4 استان برگزار خواهیم کرد که اولین دوره آن به میزبانی هیات فوتبال استان گیلان از روز پنجشنبه 18 مردادماه آغاز می شود. جا دارد از هیات فوتبال استانها که تقبل میزبانی این دوره ها را برعهده گرفتند، تشکر کنم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز