خبرگزاری کار ایران

کیومرث بیات در گفتگو با ایلنا:

مربی سپیدرود باید یک مرد بزرگ باشد / با دلالی بازیکنان را فراری دادند

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۴۰۵

مدیرعامل سابق سپیدرود به ادعای مربی کنونی این تیم پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیومرث بیات، مدیرعامل سابق سپیدرود امروز از سوی مهرداد میناوند متهم به دلالی شده و مربی سپیدرود اعلام کرد که او قصد داشته دو بازیکن آفریقایی به تیم معرفی کند که بعد از مخالفت خداداد اکنون به انتقاد می‌پردازد.

بیات در این باره گفت: من دلال نیستم و اتفاقا اگر امروز اعتراضی هم دارم به همین دلالی ناجوانمردان‌ای است که علیه تیم محبوب شهرم می‌بینم. من دو بازیکن معرفی کردم و آقایان هم گفتند نمی‌خواهیم و من مگر در اینباره حرفی زدم. دو بازیکنی که قرار بود در صورت تایید فنی از سوی کادرفنی در سال اول رایگان برای باشگاه بازی کنند. 

وی در واکنش به این سوال که بازیکن طراز اول مگر بدون دریافت مبلغ بازی می‌کند گفت: این بازیکنان به دنبال بستری بودند که بتوانند توانایی خود را نشان دهند. لیگ ایران طی سالیان اخیر بستر مناسبی برای برخی بازیکنان خارجی مثل منشا و توره و ... داشته که توانستند مسیر حرفه‌ای خود را تغییر دهند. ساموئل اتوئو هم همینطور بوده است. با این حال این فقط یک پیشنهاد به آقای خداداد بود که ایشان هم نپذیرفت. البته خیلی هم جای تعجب دارد که ایشان چطور با تمرین ضربه پنالتی متوجه شدند این بازیکنان کیفیت فنی ندارند و رد کرد. 

بیات با انتقاد به شیوه جذب بازیکن و نتیجه این تیم طی دو بازی اخیر گفت: سپیدرود طی دو بازی 9 گل خورده است و نمی‌دانم چرا سرمربی تیم از پاسخگویی درباره ضعف فنی خود فرار می‌کند و در جواب انتقادات هم فحاشی و پا کوبیدن و تهدید را در دستور کار قرار داده است. سپیدرود به مربی بزرگی نیاز دارد و این آقا اصلا در حد سپیدرود نیست.

وی ادامه داد: تیم حداقل 8-9 بازیکن با سطح کیفی مناسب لیگ برتر در اختیار داشت و می‌توانست با جذب 3-4 بازیکن دیگر فصل بهتری را پشت سر بگذارد اما آقایان 9-8 بازیکن را از تیم خارج کردند تا بازیکنانی بیاورند که دلال‌ها معرفی کردند. این هزینه 4 میلیاردی جذب بازیکن جدید می‌توانست با جذب تنها 3 بازیکن خوب نیاز تیم را برطرف کند اما دوستان اینجا را با تیم‌های دیگر اشتباه گرفته‌اند. آقایان اینجا سپیدرود است و این تیم متعلق به مردم رشت است که برای آن حتی اگر نیاز باشد جان خودشان را هم می‌دهند.

بیات با انتقاد نسبت به فحاشی خداداد در کنار نیمکت و رختکن به هواداران این تیم گفت: برای همین است که می‌گویم سپیدرود به مربی بزرگ و مرد نیاز دارد. این آقا مگر از علی پروین و حجازی بزرگتر است که مقابل انتقاد و فحاشی هواداران هیچ واکنشی نشان ندادند؟ مگر علی منصوریان یا حمید استیلی بعد از فحاشی 100 هزار هوادار فحش دادند یا اشاره ای تهدیدآمیز به هواداران داشتند؟ امیدوارم مالکان باشگاه پیش از آنکه خیلی دیر شود تصمیم درستی درباره این باشگاه که همه امید مردم رشت است بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز