خبرگزاری کار ایران

پایان ماجرای انصاریفرد، المپیاکوس و بشیکتاش

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۴۶۹

پایان لیگ یونان و به ثمر رساندن 17 گل توسط کریم انصاری فرد، همه را آماده یک انتقال بزرگ کرد.

به گزارش ایلنا، هم مدیران المپیاکوس منتظر چنین اتفاقی بودند و هم هواداران فوتبال در ایران که از لیگ‌های تکراری و درجه دو خسته شده و تشنه انتقال بازیکنی از تیم ملی به لیگ‌های معتبر بودند. ابتدا صحبت از علاقه آگزبورگ و اشتوتگارت به کریم انصاری فرد به میان آمد. مهاجمی 28 ساله که درخشش او در ترکیب المپیاکوس، بدجوری چشم آلمانی‌ها را خیره کرده بود.

کریم نمی‌خواست تمرکز خود را از دست بدهد و با آمادگی کامل به جام جهانی نرود.

 او پاسخی به این پیشنهادها نداد و فقط مدیر برنامه‌اش را برای بررسی آنها مامور کرد. جام جهانی با درخشش تیم ملی ایران، حضور انصاری فرد در سه بازی و گلزنی او مقابل پرتغال و از روی نقطه پنالتی به پایان رسید. همه آماده یک انتقال بزرگ بودند اما هر روز نام یک تیم مطرح شد. باز هم آگزبورگ، اشتوتگارت و البته بشیکتاش و فنرباغچه در ترکیه.

باشگاه‌های آلمانی انگار هزینه آنچنانی نداشتند که صرف خرید انصاری فرد کنند. آنها خیلی زود از جمع تیم‌های خواهان کریم کنار رفتند تا شرایط بشیکتاش و فنرباغچه برای جذب این مهاجم 28 ساله تیم ملی مساعد شود. این وسط المپیاکوس هم منتظر دریافت حدود 5 میلیون یورو از انتقال انصاری فرد بود تا با نیمی از آن فرناندو سولدانو آرژانتینی را از اتلتیک یونیون بخرد و باقی پول‌ها را پس انداز کند.

انصاری فرد تا حدود زیادی به بشیکتاش نزدیک شد اما نه توافقی صورت گرفت و نه انتقالی انجام شد. درخشش مهاجمان بشیکتاش در لیگ اروپا و مخالفت المپیاکوس با پیشنهاد 4 میلیون یورویی این باشگاه باعث شد تا آنها فعلا قید جذب انصاری فرد را بزنند. هر چند پرونده این انتقال هنوز بسته نشده اما شاید انصاری فرد در یونان بماند و یک فصل دیگر برای المپیاکوس بازی کند.

نیک استاماتلوس، یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه المپیاکوس در سایت اسپورت اف ‌ام یونان نوشت: «باشگاه المپیاکوس پیشنهاد جذابی از تیم ترکیه‌ای (بشیکتاش) یا هر تیم دیگری برای بازیکن ایرانی خود (کریم انصاری‌فرد) دریافت نکرده است. او طبق برنامه در المپیاکوس می‌ماند.»

المپیاکوس 9 آگوست(18 مرداد) در لیگ اروپا و ورزشگاه کارایسکاکی میزبان لوزرن یوئیس است.

 سرمربی پرتغالی المپیاکوس برای این دو بازی حساب ویژه‌ای روی حضور انصاری فرد باز کرده و برای موفقیت نیاز مبرمی به نمایش ویژه او دارد.

این یعنی المپیاکوس آب پاکی را روی دست کریم ریخته و مخالف جدایی او و انتقال به باشگاهی جدید است. اتفاقی که قطعا خوشایند انصاری فرد نیست.

امیر اسدی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز