خبرگزاری کار ایران

بلیت جاکارتا با لابی؛ از اعزام دختر رییس تا تیم بدون شانس

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۴۶۷

در میان رشته‌هایی که به جاکارتا اعزام می‌شوند، آن هم در شرایطی که بیش از همیشه تاکید بر روی مدال آوری و شانس ایستادن روی سکو مطرح بود، نام‌هایی نظیر تنیس وجود دارد که بحث‌های مختلفی پیرامون آن مطرح شد.

به گزارش ایلنا، به طور مثال درباره همین تنیس، رییس فدراسیون در واکنش به چرایی اعزام این رشته آن هم با وجود نداشتن شانس مدال، گفته بود: «تنیسورها با توجه به شرایطشان، در طول سال امکانی برای حضور در تورنمنت‌های سطح بالا ندارند و به همین خاطر به جاکارتا اعزام می‌شوند.»

با این حال خیلی‌ها حضور این رییس فدراسیون در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک را در این اعزام بی‌تاثیر نمی‌دانند. نفراتی که بخش اصلی تصمیم‌گیر درباره نفرات اعزامی بودند و شایسته یکی از افراد حاضر در آن!

این ماجرا را شاید تا حدودی بشود در مورد بخش زنان شمشیربازی هم مثال زد. باقرزاده هم مانند شایسته یکی از اعضای هیات اجرایی است و در حالی توانست در روز‌های پایانی مجوز اعزام را بگیرد که سابر زنان ایران شانسی برای مدال‌آوری ندارد و از قضا دخترش هم در این تیم شمشیر می‌زند!

این گمانه‌زنی‌ها شاید به طور کامل با واقعیت منطبق نباشد اما قطعا حضور این دو رییس فدراسیون در گرفتن سهمیه برای تیم‌هایشان بی‌تاثیر نبوده و نمی‌توان به سادگی از کنارش گذشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز