خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد ویژه بایرن؛ بوآتنگ در راه منچستر

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۴۶۵

در روزهایی که باشگاه منچستریونایتد به دنبال خرید یک مدافع میانی جدید برای تقویت خط میانی‌اش است و گفته می‌شود که با بارسلونا هم برای خرید یری مینا مذاکره دارد، باشگاه بایرن مونیخ به شیاطین سرخ پیشنهاد داده که می‌توانند با پرداخت 50 میلیون پوند مدافع میانی آلمانی این باشگاه را به خدمت بگیرند.

به گزارش ایلنا، یونایتد به خرید مدافع میانی کلمبیایی بارسلونا امیدوار است اما در عین حال سایر گزینه‌های موجود را هم زیر نظر دارد. گفته می‌شود که مت جاج، رییس دپارتمان مالی منچستریونایتد روز پنج‌شنبه در دفتر این باشگاه در لندن درباره مینای 25 ساله با نمایندگان باشگاه بارسلونا مذاکراتی داشته است، بازیکنی که مشتریان دیگری مانند اورتون و لیون دارد و ارزش او در حدود 30 میلیون پوند تخمین زده شده است. بارسلونا به فروش مینا نیاز دارد چون رفتن او یکی از سهمیه بازیکنان غیراروپایی‌اش را برای خرید آرتورو ویدال از بایرن مونیخ آزاد می‌کند. ظاهراً بارسا برای تقویت خط میانی‌اش هافبک شیلیایی بایرن مونیخ را مد نظر دارد و برای خرید او با قراردادی به مبلغ 27 میلیون پوند هم توافق کرده است.

بواتنگ 29 ساله هفته گذشته می‌توانست به بازیکن جدید پاری‌سن‌ژرمن تبدیل شود اما مسیر انتقال او به پایتخت فرانسه به بن‌بست خورد و حالا بایرن مونیخ قصد دارد او را به منچستریونایتد بفروشد. بواتنگ در جام جهانی 2018 عملکرد چشمگیری نداشت و با توجه به سن و سالش ممکن است شیاطین سرخ حاضر نشوند بابت او رقم درخواستی بایرن مونیخ را بپردازند بخصوص که این باشگاه با چنین رقمی می‌تواند گزینه‌های جوان‌تری مانند توبی آلدرویرلد از تاتنهام یا هری مگوایر، از لسترسیتی را بخرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز