خبرگزاری کار ایران

دوست دارم مفید باشم چه با گل چه با پاس گل

تبریزی: دوست دارم شماره 11 را بر تن کنم / گل زدن زیاد مهم نیست

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۰۴۰

مهاجم جدید استقلال تهران آرزوی ملی پوش شدن را در سر دارد و همچنین علاقه دارد در صورت نمایش موفق به همراه استقلال لژیونر شود.

به گزارش ایلنا، مرتضی تبریزی مهاجم جدید استقلال بعد از عملکرد بسیار خوب در ذوب آهن از فردا در تمرینات تیم جدیدش شرکت خواهد کرد تا یک فصل فوتبالی پرچالش در انتظارش باشد. تبریزی معتقد است در استقلال به دنبال اهداف بزرگی است و می‌خواهد که در لیست تیم ملی در جام ملت‌ها حضور داشته باشد.

در خصوص حضورتان در استقلال صحبت کنید.
استقلال تیم بسیار بزرگی است و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم حضور داشته باشد. من هم خیلی وقت بود که دوست داشتم به استقلال بیایم ولی هر بار قسمت نمی‌شد.بالاخره بعد از سال‌ها توانستم به آرزویم برسم و از این بابت خیلی خوشحالم.

اما در بین دو نیمه بازی استقلال و ذوب آهن خیلی گریه کردی.
خب بالاخره من پنج سال و نیم عضو تیم ذوب آهن بودم. در این تیم روزهای خوب و بد زیادی داشتیم. با بردهایش خوشحال شدیم، با باخت‌هایش گریه کردیم و باید بگویم من تمام تلاشم را در این چند سال برای موفقیت این تیم انجام دادم و سخت بود که بخواهم از این تیم دل بکنم.

در بازی استقلال عکسی از تو منتشر شد که در جایگاه نشسته بودی و هواداران استقلال خیلی استقبال خوبی از تو داشتند.
شاید باورتان نشود هواداران استقلال خیلی مرا شرمنده کردند. این وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند و امیدوارم بتوانم در این مدتی که در استقلال هستم جواب محبت آنها را بدهم.

خیلی‌ها تو را جایگزین تیام در استقلال می‌دانند. به نظرت این مقایسه درست است؟
من نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم اما باید بگویم تیام بازیکن بسیار بزرگی بود و من بازی‌های او را در استقلال می‌دیدم. او مهاجم بازی می‌کرد و اما من گوشه چپ و راست هستم و تلاش می‌کنم در پستی که هستم مثمرثمر باشم.

چند سالی است که استقلال آقای گل نداشته است. این قول را به هواداران استقلال می‌دهی؟
من تمام تلاشم را می‌کنم برای تیم مفید باشم چه با گلزنی چه با پاس گل دادن. حالا هر چه قسمت باشد مهم این است که بتوانم رضایت هواداران و کادر فنی را جلب کنم.

در این مدت که به استقلال آمدی با شفر هم صحبت کردی؟
بله با یکدیگر صحبت کردیم. به هر حال باید بگویم شرایط استقلال خیلی فرق کرده. شفر مربی بسیار بزرگی است. ‌آنها فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند اما امسال چند مهره اصلی خود را از دست داده‌اند که البته باشگاه در تلاش است برای آنها جایگزین‌های خوبی پیدا کند. مطمئن باشید این تیم به جایگاه اصلی‌اش باز خواهد گشت.

این هفته یک بازی سخت با تراکتورسازی دارید.
همه بازی‌ها سخت است و همه تیم‌ها تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. تراکتور تیم بسیار خوبی است و دو بازیکن بزرگ را هم به خدمت گرفته. کار سخت است اما ما تمام تلاش‌مان را انجام می دهیم که برنده بازی شویم.

در استقلال با چه کسانی خیلی صمیمی هستی؟
خب من با وریا غفوری، مهدی رحمتی، سید حسین حسینی و داریوش شجاعیان دوستان صمیمی هستیم. البته این را هم بگویم جو استقلال خیلی خوب است و همه یک هدف داریم و آن هم موفقیت تیم است.

قرار است در استقلال کدام شماره را بپوشی؟
هنوز در این خصوص صحبتی نکرده‌‌ام اما دوست دارم شماره 11 را بر تن کنم. اگر هم این اتفاق نیفتاد برایم فرقی نمی‌کند شماره پیراهنم چند باشد.

در ذوب آهن محسن مسلمانی وجود داشت که پاس‌‌های گل خوبی می‌داد. در استقلال شرایط چگونه است؟
در استقلال هم بازیکنان خوبی داریم. علی کریمی، فرشید اسماعیلی و فرشید باقری که همه آنها می‌توانند پاس‌های خوبی بدهند. به نظر من گل زدن زیاد مهم نیست مهم این است که تیم به موفقیت برسد و هواداران راضی باشند.

آینده استقلال را چطور می‌بینی؟
مطمئن باشید همه چیز خوب خواهد شد. تیم بهتر می‌شود فقط نیاز به کمی زمان داریم تا تیم هماهنگ‌تر شود. مطمئنا هواداران هم در این بین به ما کمک خواهند کرد.

دوست داری به تیم ملی دعوت شوی؟
صددرصد. پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار بزرگی است. دوست دارم در جام ملت‌ها این افتخار نصیبم شود و برای رسیدن به‌ آن تلاش خواهم کرد.

کاوه رضایی هم از ذوب آهن به استقلال آمد و لژیونر شد. هدف تو چیست؟
قطعا لژیونر شدن لذت خاصی دارد. کاوه هم تصمیم گرفت برای آینده فوتبالش جدا شود و ما هم نمی‌توانیم در این خصوص قضاوت کنیم.

هدف مرتضی تبریزی از بودنش در استقلال چیست؟
من هدف‌های بزرگی دارم. امسال خیلی انگیزه خاصی برای بازی کردن دارم و آنقدر تلاش می‌کنم تا همه راضی باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز