خبرگزاری کار ایران

قدردانی سرمربی برزیلی از مهاجم استقلالی

سرجیو: گرفتن یک امتیاز بهتر از ترک زمین بدون امتیاز بود

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۰۰۰

سرمربی صنعت نفت آبادان پس از تساوی مقابل گسترش فولاد گفت: گرفتن یک امتیاز بهتر از ترک زمین بدون امتیاز بود، اما فکر می‌کنم استحقاق بیش از اینها را داشتیم.

به گزارش ایلنا، پائولو سرجیو پس از تساوی یک - یک صنعت نفت مقابل گسترش فولاد گفت: ثبات در کاری تیمی ایجاد می‌َشود، نه در کار انفرادی. در تمام دقایق بازی توپ را در اختیار داشتیم، اما نیاز داریم که سرعت بیشتر را چاشنی کار خود قرار دهیم تا تعادل تیم حریف را بشکنیم و موقعیت ایجاد کنیم. با این حال موقعیت‌های خوبی به وجود آوردیم، اما با یک اشتباه گل خوردیم و در موقعیت خطرناکی قرار گرفتیم. گرفتن یک امتیاز بهتر از ترک زمین بدون امتیاز بود، اما فکر می‌کنم استحقاق بیش از اینها را داشتیم.

سرمربی صنعت نفت گفت: ممکن است هر کسی اشتباه کند. فوتبال همین است. با این حال کاملاً به گردان اطمینان دارم. در فوتبال ممکن است اشتباه اتفاق بیفتد. فوتبال هم مانند زندگی است. شما باید برای هر جزئیاتی زحمت بکشید و نمی‌شود با یک اشتباه، کار بازیکن را ارزیابی کنید. گردان برای ما خوب بازی کرد.

سرجیو با اشاره به نیاز تیمش به یک مهاجم خاطرنشان کرد: امروز نیاز داشتیم که یک مهاجم توپ را بگیرد، آن را در زمین حریف بچرخاند و موقعیت ایجاد کند. با همکارانم صحبت کردم و این یکی از مشکلاتی است که باید آن را حل کنیم. از بهنام برزای به خاطر اینکه فعلا در پست غیرتخصصی خود بازی میکند قدردانی میکنم و امیدوارم مهاجم برزیلی ما در هفته آینده به ایران بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز