خبرگزاری کار ایران

خلیل زاده: مصدوم نیستم / امیدوارم کامیابی نیا زودتر برگردد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۹۹۶

مدافع سرخپوشان گیلانی ابراز امیدواری کرد با کمبود بازیکن در این تیم، کمال کامیابی نیا زودتر به شرایط آمادگی برگردد.

شجاع خلیل زاده در پایان دیدار پرسپولیس تهران مقابل فولاد خوزستان به خبرنگاران گفت: خداراشکر یک بازی منطقی انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. بازیکنان خیلی تلاش کردند و با وجود اینکه ما کمبود بازیکن داریم خداراشکر با جان و دل کار کردند و توانستیم سه امتیاز خیلی خوب به دست بیاوریم.

او درباره اینکه طرفداران از مصدومیت او نگران هستند، بیان داشت: مصدومیت که نیست، یک مقدار مشکل دارم و گرفتگی عضلات گردن که امیدوارم برطرف شود.

خلیل زاده درباره مصدومیت کامیابی نیا عنوان کرد: من دقیقا نمی‌دانم وضعیت کمل چگونه است اما امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشد و به تیم برگردد؛ کمبود بازیکن داریم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه به سومین قهرمانی متوالی دست پیدا می‌کنند یا خیر، گفت: توکل به خدا. توکل ما به اوست و تلاش می‌کنیم  آن چیزی که حق هواداران است را به آنها اهدا کنیم.

خلیل زاده درخصوص دیدار با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: از الان به آنها فکر می‌کنیم. الدحیل تیم بسیار قوی است و امیدواریم با حمایت طرفدارانمان نتیجه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز