خبرگزاری کار ایران

شباهت عجیب پدیده جدید لیگ برتر به ستاره استقلال(عکس)

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۹۰۰

وحید خشتان در لباس استقلال خوزستان درخشش فوق العاده ای داشته است.

به گزارش ایلنا، در حال حاضر و پیش از برگزاری 4 بازی باقیمانده هفته دوم رقابت های لیگ برتر، وریا غفوری از استقلال تهران به همراه ادی هرناندز از ذوب آهن و وحید خشتان از استقلال خوزستان با دو گل زده آقای گل های فعلی لیگ به حساب می آیند.

گمنام ترین فرد در این جمع سه نفره کسی نیست جز وحید خشتان. بازیکن تیم استقلال خوزستان که موفق شده 100 درصد گل های این تیم را در لیگ به ثمر برساند و پدیده لیگ تا به اینجا لقب بگیرد. این بازیکن 26 ساله و یاسوجی در این فصل به جمع آبی های خوزستان اضافه شد و خیلی زود جای خودش را در ترکیب اصلی باز کرد.

او در بازی نخست به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه 75 به جای وحید نامداری وارد زمین شد و ده دقیقه بعد روی توپ برگشت درویشی، توانست با زیرکی دروازه فرناندو دی خسوس را باز کند و یک امتیاز ارزشمند را برای تیم داریوش یزدی به ارمغان بیاورد.

همین گل باعث شد تا خشتان در برابر پدیده از ابتدا در بازی حضور داشته باشد. او خیلی زود و در دقیقه 24 توانست جواب اعتماد سرمربی را بدهد و با یک حرکت زیبا و ضربه ای زیبا از سمت راست و از زاویه ای بسته محمد ناصری را مغلوب خود کند. البته این گل چندان دوام نداشت و آبی های خوزستان در نهایت بازی را واگذار کردند.

شباهت عجیب پدیده جدید لیگ برتر به ستاره استقلال(عکس)

اما این بازیکن کیست و از کجا آمده است؟ وحید خشتان در تیم زاگرس یاسوج بازی می کرد و پست بازی اش هم دفاع راست بود. او در این پست گل های فراوانی برای تیمش به ثمر رساند و با بازی های خوبی که به نمایش گذشت فصل قبل به تیم شاهین شهرداری بوشهر رفت و یکی از عوامل صعود این تیم به لیگ یک بود. خشتان بعد از صعود با تیم پاشازاده به لیگ برتر آمد و به عضویت استقلال خوزستان درآمد.

این بازیکن 26 ساله و یاسوجی مانند وریا غفوری شماره 21 را بر تن می کند و یک دفاع راست اصیل است که به خاطر شم گلزنی بالا حالا یک خط جلو آمده است. حالا این بازیکن در لباس استقلال خوزستان به اندازه وریا غفوری در استقلال تهران گل زده است.

برای پیدا کردن عکسی از وحید خشتان در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر چیز خاصی عایدتان نمی شود. با این حال در تصویری که مشاهده می کنید او نفر سوم در ردیف پایین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز