خبرگزاری کار ایران

از برکات تساوی با ذوب آهن/ استقلال شش ماهه شد؛ شفر شصت و شش درصدی!

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۸۵۲

آخرین باخت استقلال در لیگ به شش ماه قبل برمی گردد.

به گزارش ایلنا، هفته دوم لیگ هجدهم با انجام 4 مسابقه آغاز شد که در جذاب ترین مسابقه دو تیم ذوب آهن و استقلال تهران به تساوی 2-2 دست پیدا کردند. 

آبی پوشان با اینکه همچنان در حسرت برد در لیگ هجدهم باقی ماندند اما توانستند تعداد بازی هایی که در لیگ برتر شکست نخورده اند را به عدد 9 برسانند. آنها آخرین بار در تاریخ 15 بهمن سال قبل مقابل همین تیم ذوب آهن در فولادشهر با نتیجه 2-1 باختند و حالا تقریبا شش ماه از آن روز می گذرد. آبی ها 178 روز است که شکست نخورده اند و اگر مقابل تراکتور، پارس جنوبی و فولاد نبازند به 12 بازی بدون باخت در لیگ می رسند و از رکورد قبلی شفر که یازده بازی بدون شکست بود پیشی خواهند گرفت.

شفر تا به اینجا 24 بار در لیگ برتر هدایت تیمش را به عهده داشته است که ماحصل آن 13 برد، 9 تساوی و تنها دو باخت بوده است. تیم او 66 درصد امتیازات را در لیگ برتر جمع آوری کرده و باید دید چه زمانی می توانند اولین برد خود در لیگ هجدهم را جشن بگیرند.

شفر در لیگ قبل هم دو بازی نخست خود را با استقلال نبرد. ابتدا با فولاد به تساوی بدون گل رسیدند و سپس با یک گل به پرسپولیس باختند اما در هفته یازدهم با نتیجه دو بر صفر از سد نفت تهران گذشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز