خبرگزاری کار ایران

حبیب زاده دو ماه دورا از میادین است

نمازی: روی دو اشتباه فردی گل خوردیم/ موقعیت های ما از استقلال بیشتر بود؛ شفر فیلم بازی را ببیند

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۷۶۰

سرمربی ذوب آهن پس از بازی با استقلال صحبت های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، امید نمازی پس از تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی انجام شد و فکر می‌کنم ما روی 2 اشتباه گل‌های بدی خوردیم، بعد از اخراج توپ بیشتر در اختیار استقلال بود اما ما موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و فکر می‌کنم شانسهای ما مقداری بیشتر بود.

وی افزود: اگر روی ضربات آخر دقت می‌کردیم شاید گلهای بیشتری می‌زدیم ولی به شفر تبریک می‌گویم تیم خوبی درست کرده و امیدوارم  در ادامه موفق باشند.

نمازی تاکید کرد: سبک فوتبال ما امسال تغییر کرده و بازیکنانی که به این سبک می‌خوردند را جذب کردیم. باید به دنبال جایگزین مرتضی تبریزی باشیم ضمن آنکه در خط دفاع هم یار کم داریم.

وی در خصوص حبیب‌زاده گفت: به من گفته‌اند شرایط خوبی ندارد و امیدوارم او هر چه سریعتر شرایط خوبی به دست بیاورد. تنها چیزی که شنیدم این است که او فَکَش شکسته و فکر می‌کنم حداقل ۲ ماه زمان نیاز دارد. در این مدت هم به خاطر شکستگی فک نمی‌تواند خوب غذا بخورد ضعیف‌تر می‌شود. ما با این مسائل روبرو هستیم و باید آن را مدیریت کنیم تا بازیکن زودتر به شرایط آمادگی برسد.

نمازی همچنین بیان داشت: از اول می‌دانستیم بازی سختی مقابل استقلال داریم و فکر می‌کنم اخراج بازیکن ما انسجام تیمی‌مان را کم کرد. از سوی دیگر آسیب دیدگی حبیب‌زاده باعث شد ضربه روحی به تیم ما وارد شود و ضمن اینکه آسیب دیدگی او جدی است و امیدوارم وی هر چه سریع‌تر به میادین برگردد. هفته گذشته مرتضی تبریزی را از دست دادیم و امشب حبیب‌زاده.  کارمان سخت شده اگرچه در مسابقه امروز برگشتیم ولی باید هوشمندانه‌تر کار کنیم و بازی را ببریم.

وی ادامه داد:‌وقتی که دو بر یک جلو افتادیم استقلالی‌ها بازی را در دست گرفتند و گل دوم هم روی یک اشتباه فردی برای استقلال به ثمر رسید. در کل از بازیکنان ذوب‌آهن راضی هستم چون بعد از اخراج 15 دقیقه مقاومت کردیم و خیلی مهم بود که 10 نفره نتیجه را مقابل استقلال از دست ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا تیمش بعد از خروج حدادی‌فر از زمین کم می‌آورد و ظاهرا این بازیکن هم توان بدنی زیادی ندارد، گفت: تا زمانی که حدادی‌فر در زمین است شرایط خوب است و ما باید این مسئله را مدیریت کنیم. حدادی‌فر مهره مهمی است که اگر کم بیاورد بازیکنان کناری او باید زحمت بیشتری بکشند. وقتی ما به یک هافبک دفاعی بازی می‌کنیم طبیعتا نفرات کنار دست حدادی‌فر باید فضاها را پر کنند تا خالی نشویم. این مسئله به مدیریت درون زمین برمی‌گردد.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه نظرش در مورد بازی محسن مسلمان چیست؟ گفت: من هم در بازی قبلی و هم در بازی امروز کاملاً از محسن مسلمان راضی هستم البته محسن باید بیشتر تلاش کند نه فقط تا صاحب توپ شود بازیکنی مثل مسلمان وقتی توپ داشته باشد عنصر مهمی است و می‌تواند با پاس‌هایش به حریف ضربه بزند بنابراین باید بیشتر جنب و جوش داشته باشد زیرا حریف روی بازیکنی مثل مسلمان زوم می‌کند بنابراین محسن باید تلاشش را بیشتر کند تا بیشتر صاحب توپ شود تا بتواند برای تیم مثمرثمرتر باشد. اگر مسلمان چنین کاری کند همانطور که قبلاً هم بوده تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان لیگ می‌شود.

نمازی در مورد اینکه چرا ذوب‌آهن در نیمه اول برتر از حریف بود اما در نیمه دوم تحلیل رفت، گفت: تیم ما در مسابقه اول لیگ ۲ تعویض اجباری داشت، در بازی با استقلال هم یک تعویض اجباری داشتیم و بد زمانی گل خوردیم، درست در زمانی که توپ و میدان در اختیار ما بود دروازه ما باز شد که روی یک ضد حمله سریع گل خوردیم. و دفاع ما سرجایش قرار نداشت و وریا غفوری ضربه نهایی را زد. از نظر روحی به تیم ما لطمه خورد. در نیمه دوم هم آنطور که باید بازی را شروع نکردیم و بعد از اخراج بازیکن ما بازی کاملاً دست استقلال افتاد.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه چرا سکوها بین هواداران استقلال و ذوب‌آهن به صورت مساوی تقسیم شده بود، گفت: من خیلی با قوانین آشنا نیستم و بهتر است مدیر رسانه‌ای تیم در این مورد صحبت کند که احسان بعیدی هم در این مورد گفت: این مسئله به تدبیر شورای تأمین استان مربوط می‌شود.

وی در مورد اینکه چرا مسعود حسن‌زاده در فهرست ذوب‌آهن حضور نداشت، اظهارداشت: او یک مصدومیت از ناحیه زانو داشت که به شرایط بازی نرسید.

وی در مورد اینکه شفر گفته ذوب‌آهن روی ۲ کرنر ۲ گل زد و کار دیگری انجام نداد، اظهار داشت: اگر او فیلم بازی را ببیند نظرش عوض می‌شود. ما روی ضربه ایستگاهی گل زدیم اما موقعیت‌های گلزنی زیادی هم خلق کردیم. سید حسینی و هرناندز موقعیت‌های گلزنی به دست آوردند در دقایق آخر بازی هم که دو تیم ۱۰ به ۱۰ شدند چند موقعیت گل داشتیم، شوت فخرالدینی را رحمتی خوب گرفت، دروازه‌بان استقلال چند توپ را به خوبی مهار کرد و فقط ۲ ضربه ایستگاهی نبود، شفر باید فیلم بازی را یکبار دیگر ببیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز