خبرگزاری کار ایران

معضل حضور درودگر در تراکتور و تیراژ فیلم و امین سیما!

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۴۶۷

درودگر در حالی به تازگی به عنوان مدیرعامل تراکتورسازی انتخاب شده که مسوولیت بزرگی را در فدراسیون برعهده دارد.

به گزارش ایلنا، شرکت تیراژ فیلم طرف جدید سازمان لیگ برای اجرای تبلیغات محیطی در بازی‌های لیگ برتر است. ظاهرا یک کارگروه تشکیل شده که به مساله تبلیغات محیطی رسیدگی می‌کند. مسوول این کمیته هم صادق درودگر است.

گفته می‌شود سعی شده که مقررات و قوانین در این قرارداد رعایت و مصالح سازمان لیگ در نظر گرفته شود اما مشخص نیست مصالح باشگاه‌ها هم در نظر گرفه شده یا خیر. از آنجایی که قرارداد با شرکت قبلی مشکل داشته و همین حالا سازمان لیگ نتوانسته 50 میلیارد تومان از بدهی‌اش را از طرف قبلی خود یعنی شرکت امین سیمای کیش بگیرد، مسوول حقوقی این سازمان تنها به این جمله اکتفا می‌کند: «ان‌شاءا... قرارداد امسال مشکلی ندارد.»

مسول امور حقوقی سازمان لیگ درباره اخباری مبنی بر اینکه شرکت امین‌سیمای کیش نسبت به سازمان لیگ ادعای خسارت کرده است، گفته: «تا این لحظه یعنی ظهر هشتم مرداد شکایتی مبنی بر اینکه از سازمان لیگ شاکی است، به دست ما نرسیده است.»

البته با توجه به اظهارات آل اسحاق مبنی بر اینکه مسوولیت کارگروه تبلیغات محیطی برعهده صادق درودگر است، باید دید پس از انتصاب درودگر به‌عنوان مدیرعامل جدید تراکتورسازی و اینکه او از این پس نمی‌تواند به‌عنوان مدیر بازاریابی سازمان لیگ در این سازمان حضور داشته باشد، تکلیف تبلیغات محیطی به چه شکل خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز