خبرگزاری کار ایران

قدوس همچنان محبوب بین رسانه‌های انگلیس؛ به لیگ جزیره می‌آید

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۴۶۲

رسانه‌های انگلیسی مشتاقانه به موضوع حضور سامان قدوس در لیگ برتر جزیره می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، بعد از تمام جنجال‌های رسانه‌ای پیرو فروش سامان قدوس رسانه‌های سوئد از آغاز رسمی مذاکرات برای انتقال ستاره دوملیتی ایران به فوتبال جزیره خبر دادند تا گراهام پوتر کاشف اصلی این بازیکن که این روزها هدایت سوانزی در چمپیونشیب را برعهده گرفته دوباره از توانایی‌های گلزن ایرانی بهره ببرد. سرمربی جدید سوانزی و کاشف اصلی ستاره ایرانی در سوئد سرانجام دست به کار شد تا مسیر ورود این بازیکن به فوتبال جزیره را هموار کند.

سایت aftonbladet سوئد در گزارش خود نوشت: «در شرایطی که شایعات فراوانی پیرو انتقال سامان قدوس به باشگاه‌های فرانسوی و آلمانی به گوش رسید اما مذاکرات رسمی برای فروش این مهاجم ایرانی به باشگاه سوانزی در دستور کار نمایندگان اوسترسوند قرار گرفته است چون گراهام پوتر دست به کار شد تا ستاره گلزن سابق خود را به جمع شاگردانش در سوانزی اضافه کند».

این سایت سوئدی در ادامه از تحرکات باشگاه اوسترسوند برای انتخاب جانشینی مناسب برای کاپیتان ایرانی و بهترین گلزن خود در این فصل پرده برداشت و مدعی شد قدوس آخرین بازی‌های خود را در سوئد انجام می‌دهد و بعد از آن با کوچ ستاره ایرانی به انگلیس مهاجمی از اسلوونی جایگزین او خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز