خبرگزاری کار ایران

درخواست برای ادامه همکاری بازیکن جنجالی و خبرساز

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۷۱

ستاره ولزی که به سوژه کاربران بعد از گلزنی معروف است، به روزهای پایانی حضور در آرسنال نزدیک شده است.

به گزارش ایلنا، آرون رمزی ستاره ولزی وارد سال آخر قراردادش با آرسنال می‌شود و مشخص نیست که این قرارداد تمدید خواهد شد یا نه. رمزی بازیکن کلیدی در تیم ونگر بود تا اینکه دچار مصدومیت شد و مدت زیادی را به علت این مصدومیت از دست داد. حال لاکازت مهاجم آرسنال به تمجید از رمزی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که او در این تیم ماندنی شود.

او گفت: آرون حدود 10 سال است که در آرسنال حضور دارد و به نظرم اسطوره باشگاه است. باید به او احترام بگذاریم زیرا او کارهای بزرگی برای تیم انجام داده و به ما کمک کرده بهتر باشیم. او ثبات، کیفیت و رهبری به تیم اضافه کرده است. او الگویی برای بازیکنان جوان است بنابر این ما به آرون در تیم‌مان نیاز داریم.

وی افزود: آرون حدود 10 سال است که در این باشگاه حضور دارد و انگار به یک سمبل برای باشگاه تبدیل شده است. خیلی خوشحال می‌شوم اگر قراردادش را تمدید کند زیرا او بخشی از تاریخ آرسنال است و امیدوارم که به یک اسطوره تبدیل شود. تلاش او فوق‌العاده است و همه از او تمجید به عمل می‌آورند. او هم داخل و هم خارج زمین یک الگو است.

آرون رمزی اما همواره بعد از گلزنی‌هایش به سوژه رسانه ها تبدیل شده است. معمولا گلزنی‌های او با فوت یکی از چهره‌های مطرح همراه می‌شود تا اینچنین سوژه قرار داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز