خبرگزاری کار ایران

وعده‌های هیجان انگیز ارنستو والورده برای هواداران بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۶۴

ارنستو والورده، مربی بارسلونا گفته که مالکوم احتمالا آخرین خرید این باشگاه در تابستان جاری نخواهد بود و امیدوار است که باشگاه بازیکنان دیگری هم خریداری کند.

به گزارش ایلنا، مالکوم 21 ساله با قیمت 41 میلیون یورو از بوردو خریداری شد و سومین خرید تابستانی بارسلونا، پس از آرتور ملو و کلمان لنگله شد.

اما قهرمان لالیگا به دنبال یک هافبک میانی دیگر است و آدرین رابیو از پاری سن‌ژرمن را زیر نظر گرفته است. والورده می‌گوید که تیمش نیاز به تقویت دارد: «ما آماده هر احتمالی هستیم. درست است که در خط میانی بازیکنان مهمی رفته‌اند، و این احتمال وجود دارد که ما خریدهای بیشتری انجام دهیم.

ما تلاش می‌کنیم که رقابتی‌ترین تیم ممکن را بسازیم و به این موضوع فکر می‌کنیم که آندرس اینیستا و پائولینیو از تیم رفته‌اند.»

از او سوال شد که چه نوع هافبکی دوست دارد بخرد و او گفت: «مساله فقط به من مربوط نمی‌شود، بلکه باشگاه هم باید تصمیم بگیرد و باید دید که چه نوع بازیکنانی در بازار هستند.

ما بازیکنانی می‌خواهیم که سازگار با سبک ما باشند. ما افرادی نیاز داریم که بتوانند از میانه میدان بازیسازی کنند، و اگر بتوانند به محوطه جریمه حریف بروند که چه بهتر.»

خرید مالکوم باعث شد که تعداد بازیکنان بارسلونا به 28 نفر افزایش یابد، و به این ترتیب پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات، باید بازیکنان زیادی از بارسلونا بروند. مذاکرات بر سر انتقال لوکاس دینیه، مدافع چپ تیم به اورتون ادامه دارد.

 همچنین از پنج مدافع میانی باشگاه، یکی خواهد رفت. والورده گفته که عجله‌ای در تصمیم برای اینکه چه کسی برود و چه کسی بماند، ندارد: «ماجرا برای همه تیم‌ها در این مقطع از فصل یکسان است. بازیکنان دارند پس از قراردادهای قرضی‌شان برمی‌گردند، بازیکنان از تیم ب در تیم حضور دارند، و ما باید تصمیم بگیریم که چه کسی برود و چه کسی بماند.

به نظرم تیم ب می‌تواند امسال به ما کمک کند. و بله، من ترجیح می‌دهم بازیکنان کمتری داشته باشم. باید دید که چه بازیکنانی ممکن است از تیم جدا شوند. تور آمریکا فرصت خوبی در اختیار بازیکنانی قرار می‌دهد که از دوره‌های قرضی بازگشته‌اند یا از تیم ب آمده‌اند.»

لیونل مسی و یازده بازیکن دیگر بارسلونا که در جام جهانی حضور داشتند، فعلا در اردوی این تیم حضور ندارند. مربی بارسلونا گفته که غیبت این تعداد از بازیکنان باعث شده آماده‌سازی برای فصل جدید دچار اختلال شود، اما اوضاع برای سایر تیم‌ها هم همین بوده است.

مسی در آگوست به تمرینات بارسلونا برمی‌گردد، و از سوی دیگر، کریستیانو رونالدو هم دیگر برای رئال مادرید بازی نخواهد کرد.

 والورده می‌گوید: «این خسارت بزرگی برای مادرید است، مانند رفتن اینیستا برای ما. باید دید که آیا این موضوع تاثیری روی بازی آنها می‌گذارد یا نه، اما مطمئن هستم که آنها بسیار سخت تلاش خواهند کرد تا اثرات این موضوع را تا جای ممکن کم کنند. اما باید بپذیرید که رونالدو بازیکنی بزرگ بود. او چیزهای بسیاری به لالیگا و مادرید آورد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز