خبرگزاری کار ایران

دو سال ارزان‌ترین بازیکن استقلال هستم / سازمان لیگ باید بیشتر دقت کند

اظهارات جنجالی سنگربان استقلال بعد از انتخاب علیرضا بیرانوند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۸۴۴

سنگربان جوان استقلال تهران درباره انتخاب نشدن به عنوان برترین دروازه بان فصل گذشته با وجود شکست رکورد کلین شیت، گفت: فکر می‌کنم امسال باید دو هزار دقیقه کلین شیت کنم.

به گزارش ایلنا، حسین حسینی در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران گفت: به علیرضا بیرانوند تبریک می‌گویم، در جام جهانی خوب کار کرد، این عنوان به او رسید، به او تبریک می‌گویم ولی سازمان لیگ به نظرم باید بیشتر دقت کند و هیچ نماینده‌ای از استقلال امشب نبود و دو بازیکنی که جایزه گرفتند از تیم جدا شده بودند و بهتر بود که استقلالی‌های بیشتری در مراسم باشد که اینگونه نبود. استقلال همیشه مطلوم است و فکر می‌کنم اینطور باقی بماند. 

او درپاسخ به این سوال که در لیگ هفدهم رکورد کلین شیت را شکست و به عنوان برترین دروازه بان انتخاب نشد، عنوان کرد: نمیدانم فکر می‌کنم امسال باید دو هزار دقیقه کلین شیت کنم (با خنده.)

او در پاسخ به این سوال که بهترین پاسور لیگ حق محسن مسلمان بوده اما به سرور جپارف رسید، گفت: نمیدانم چون نمیتوانم اظهار نظر بکنم. خودشان باید تصمیم گیری کنند.

او درباره شرایط تیم استقلال و اینکه روز جمعه باید مقابل پیکان قرار بگیرند عنوان کرد: ما چیش فصل خوبی نداشتیم و خوبی آن این بود که آقای شفر در تیم بودند و توانستیم یک اردو در ترکیه برگزار کنیم که متاسفانه تیم کامل نبود و مسلما شرایط در شان باشگاه ما نبود و می شد از زودتر تیم را جمع کنند اما نمیدانم چرا این اتفاق نیفتاد. امیدوارم آقای فتحی بتوانند تیم را جمع کنند و آماده مسابقات شویم. 

او درخصوص شرایط خودش و رقابت با مهدی رحمتی در فصل گذشته، اظهار داشت: من پارسال به خاطر اینکه آقای رحمتی دروازه بان بزرگ و کاپیتان استقلال هستند، ما طبیعی بود که رقابت سنگینی داشته باشیم. خداراشکر به خوبی و خوشی گذشت به هر حال من چند پیشنهاد خوب داشتم. پیشنهاد سه میلیاردی داشتم اما استقلال خانه من است و کجا بروم بهتر از استقلال؟ باشگاه هم رضایتنامه من را 7 میلیارد اعلام کرده است در صورتی که یک هشتم آن را از باشگاه دریافت نمی‌کنم. فکر می‌کنم سال گذشته و امسال ارزان ترین بازیکن استقلال من بودم! 

حسینی درباره شانس حضور به همراه تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا عنوان کرد: من همه تلاشم را انجام می‌دهم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز