خبرگزاری کار ایران

عقاب‌ها دروازه را تقسیم نمی‌کنند

مهمترین علامت سوال استقلال؛ سیّدمهدی یا سیّدحسین؟

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۶۸۴

مشخص نیست در فصل جدید حسینی گلر اصلی استقلال خواهد بود یا رحمتی.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران پس از انجام 4 بازی تدارکاتی در اردوی ترکیه به ایران بازگشت تا خود را برای اولین بازی در لیگ برتر آماده کند. در اردوی اخیر استقلال مقابل تیمهای مولیپول اوکراین، فتح رباط مراکش، زیر 21 سال های بورسا اسپور و نبیتچی ترکمنستان به میدان رفت.

در این 4 مسابقه وینفرد شفر به صورت یک در میان از سید حسین حسینی و سید مهدی رحمتی در درون دروازه استفاده کرد.حسین در برابر تیمهای مونیپول و زیر 21 سال های بورسا به میدان رفت و رحمتی در دو مسابقه دیگر به کار گرفته شد. این تصمیم شفر باعث شده تا مشخص شود پیرمرد 68 ساله بابت گلر یک تیمش در فصل جدید به اجماع نرسیده است یا اینکه در نظر دارد به صورت گردشی از آنها بهره ببرد. شاید هم طبق سیستم فصل پیش و مانند چند تیم معتبر اروپایی که دو سنگربان مطمئن دارند جام ها را بین آنها تقسیم کند.

مهمترین علامت سوال استقلال؛ سیّدمهدی یا سیّدحسین؟

در فصلی که گذشت استقلال هم در لیگ برتر، هم جام حذفی و هم لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت. آنها در مجموع 43 بار رو در روی حریفان قرار گرفتند که نتیجه آن 28 گل خورده و ثبت 21 کلین شیت بود. در این تعداد بازی حسینی 26 بار درون دروازه ایستاد و رحمتی در 17 مسابقه دروازه بان فیکس بود.

آمار این دو دروازه بان به تفکیک هر جام به شرح زیر است:

مهمترین علامت سوال استقلال؛ سیّدمهدی یا سیّدحسین؟

سید حسین حسینی:

 

لیگ برتر: 21 بازی، 13 گل خورده و 11 کلین شیت

لیگ قهرمانان آسیا: 4بازی، 5 گل خورده و یک کلین شیت

جام حذفی: 1 بازی، یک گل خورده و صفر کلین شیت

مجموع: 26 بازی، 19 گل خورده و 12 کلین شیت، 0/73 گل خورده در هر بازی

مهمترین علامت سوال استقلال؛ سیّدمهدی یا سیّدحسین؟

سید مهدی رحمتی:

لیگ برتر: 9 بازی، 5 گل خورده و 5 کلین شیت

لیگ قهرمانان آسیا: 4 بازی، 2 گل خورده و 2 کلین شیت

جام حذفی: 4 بازی، 2 گل خورده و 2 کلین شیت

مجموع: 17 بازی، 9 گل خورده و 9 کلین شیت، 0/52 گل خورده در هر بازی

همانطور که مشاهده می کنید آمار رحمتی با توجه به تعداد بازی انجام داده کمی از سید حسین حسینی بهتر است اما دروازه بان 26 ساله استقلال در حالی این‌آمار را برای خود کرده که برای اولین سال درون دروازه استقلال به این صورت قرار می گرفت و بازی های او نسبتا از رحمتی پرچالش تر بود.

با این حال باید دید در فصل جدید چه اتفاق رخ می دهد. رحمتی با استفاده از تجربه و همچنین آمادگی بالای خود نظر شفر را که پ1یش از این کاملا بر روی حسینی بود عوض کرده و حالا کاملا در تفکرات این مرد آلمانی خودش را جای داده است. نظر شما چیست؟ کدام دروازه بان شماره یک استقلال خواهند بود؟ آیا سیستم فصل قبل به کار گرفته می شود؟ لیگ برای حسینی و حذفی برای رحمتی و رقابت مساوی در لیگ قهرمانان؟ یا بازهم خاطره دوران رحمتی طالب لو، طالب لو توپالوویچ دوباره با حسینی-رحمتی تکرار می شود و سیستم چرخشی را در تیم‌آبی پوش پایتخت مشاهده خواهیم کرد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز