خبرگزاری کار ایران

پیراهن 100 ذوب آهن بر تن شهردار اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۸۴

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن، پیش از ظهر امروز با شهردار اصفهان دیدار و پیراهن شماره 100 ذوب آهن را به وی اهدا کردند.

در این دیدار که در دفتر شهردار اصفهان برگزار شد، سعید آذری، خواستار تعامل بیشتر مجموعه بزرگ شهرداری اصفهان با باشگاه ذوب آهن شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به فعالیت‌های بیشمار تیم‌های ورزشی این باشگاه در حیطه قهرمانی آقایان و بانوان، اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن سهم زیادی در شور و نشاط جامعه ایجاد کرده و از این لحاظ تعامل بین دو مجموعه می‌تواند نشاط اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: باشگاه ذوب آهن، هیچ گاه برای مطالبه گری نزد مدیران استانی و شهری نرفته است، اما بدون تردید این باشگاه نیازمند حمایت مدیران شهری است و باید با دیدگاه متفاوتی به باشگاه و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی آن بنگرند.

آذری همچنین با تقدیر از حمایت‌های مهندس یزدی زاده مدیرعامل کارخانه ذوب آهن، خاطر نشان کرد: بدون تردید تمامی اتفاق‌های خوب که در ورزش ذوب آهن افتاده، حاصل تلاش‌های یک مجموعه بزرگ از هیات مدیره تا پرسنلی است که با تمام وجود خود را وقف ورزش ذوب آهن کرده‌اند.

وی همچنین از تلاش‌های کادر فنی تیم‌های آقایان و بانوان و حمایت هواداران و رسانه‌ها تقدیر و تشکر کرد.

شهردار اصفهان همچنین در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های مدیران باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: ذوب آهن یکی از ریشه دارترین باشگاههای ایران است و امیدواریم همچنان در مسیر موفقیت گام بردارد و شاهد افتخار آفرینی‌های این تیم در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.

دکتر قدرت الله نوروزی با بیان این که ذوب آهن را باید به عنوان یک تیم اصیل اصفهانی شناخت، اظهار کرد: باشگاه‌ها نقش زیادی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تفریحات سالم دارند و باید به خاطر ایجاد این زمینه‌ها، پرورش قهرمانان و کشف استعدادها، از مدیران این مجموعه‌ها تقدیر کرد.

شهردار اصفهان، به حضور "رشید مظاهری" و "احسان حاج صفی" در رقابتهای جام جهانی روسیه اشاره کرد و گفت: مردم اصفهان، با دیدن این بازیکنان در تیم ملی خوشحال می‌شوند و اینجاست که نقش باشگاهها در شور و نشاط اجتماعی را بیش از پیش درک می‌کنیم. باشگاه‌ها می‌توانند زمینه ساز آرامش بیشتر در جامعه و کاهنده معظلات اجتماعی باشند.

در این نشست صمیمانه همچنین "اصغر برشان" عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن و عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، دکتر "نصیر ملت" عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و "احمد جمشیدی" عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن طی سخنانی خواستار تعامل بیشتر باشگاه ذوب آهن با مدیریت شهری اصفهان شدند.

علیرضا نصر،  عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، حبیب الله ناظریان، معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، محمد مهدی رمضانی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و امین کریمیان معاون بازرگانی باشگاه ذوب آهن نیزدراین نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز