خبرگزاری کار ایران

یک پیشنهاد برای باشگاه سپاهان؛

بازی دوستانه برای اسطوره‌های طلایی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۹۶۶

مدیر رسانه‌ای سابق باشگاه سپاهان در خصوص برگزاری دیدار دوستانه برای محرم نویدکیا و سایر ستارگان دهه 80 این باشگاه پیشنهادی برای باشگاه دارد.

به گزارش ایلنا، پس از خداحافظی محرم نویدکیا یکی از نقدهای هواداران سپاهان این بود که برای وداع کاپیتانشان با دنیای فوتبال به عنوان بازیکن، بازی دوستانه ویژه ای تدارک دیده نشد و وی در غربت خداحافظی کرد. همین موضوع برای هادی عقیلی دیگر کاپیتان سابق سپاهان هم صادق بود و وی پس از سپری کردن اتفاقاتی در نهایت با  انتشار نامه ای از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.چند سال پیش هم بازیکنانی مانند محمود کریمی و قبل تر از آن هم بازیکنان بزرگی همچون لئون استپانیان در غربت و بدون هیچ برنامه ای از دنیای فوتبال خداحافظی کردند.

 ایده بنده به مدیرعامل سپاهان این بود  حال که در کنار محرم نویدکیا عمده بازیکنان تاثیر گذار و وفادار به سپاهان که از دهه هشتاد تاکنون در رقم زدن 9 قهرمانی ملی سهم مهمی داشتند، نتوانستند وداعی شکوهمند داشته باشند، پیشنهاد می شود در تعطیلات نیم فصل امسال دیدار دوستانه و نمادینی بین ستارگان دهه هشتاد سپاهان با حضور بازیکنانی همچون (محرم نویدکیا، لئون استپانیان، هادی عقیلی، مجیدبصیرت، محمودکریمی، آرمناک پطروسیان، عباس محمدی، حسام فتاحی، لوینیان، هادی جعفری، مهدی جعفرپور، مهدی کریمیان، رسولی، احمد جمشیدیان، همامی، عماد محمد رضا، عبدالوهاب ابولهیل، جابا مجیری، بهادرانی،اکبری، سید مهدی سید صالحی، فرشید طالبی و .....) با هدایت مربی همچون محمود یاوری یا فرهاد کاظمی با سپاهان 97 انجام شود تا ویژه برنامه خداحافظی محرم نویدکیا، هادی عقیلی و همه ستارگانی که بدون هیچ برنامه خاصی با فوتبال وداع کردند در حضور هواداران و در ورزشگاه نقش جهان عملیاتی شود.

چنانچه مدیرعامل و هیئت مدیره محترم باشگاه سپاهان با این طرح موافقت نهایی را داشته باشند لازم است تا ستادی برای برگزاری این دیدار و  گردهمایی ستارگان دهه هشتاد زردها راه اندازی گردد. نقش جهان را تصور کنید!با سکوهای مملو از هواداران و حضور دو سپاهان در زمین، یک طرف سپاهان قدرتمند 97 و در سوی دیگر ستارگانی که با چهره تک تک آنها خاطره داریم و حالا می خواهیم وداع نمادین یکایک آنها را تماشا کنیم.

 

مرتضی رمضانی راد - مدیر رسانه ای سابق سپاهان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز