خبرگزاری کار ایران

زنوزی: چند بازیکن دیگر به تیم اضافه خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۸۵۹

مالک باشگاه تراکتورسازی با حضور در رختکن تیم برای دقایقی با سرخ‌پوشان به گفت‌و‌گو پرداخت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا زنوزی پیش از دیدار تراکتورسازی – شهرداری ماهشهر با حضور در رختکن تیم خطاب به بازیکنان اظهار داشت: باید بدانیم تراکتورسازی، تراکتورسازی است. ما به تراکتورسازی آمدیم تا با کمک شما این تیم مردمی را به موفقیت برسانیم. باید بکوشیم تا هم خوب برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کنیم و هم نتایج خوبی به دست بیاوریم. 

وی افزود: ما در ابتدا آقای توشاک را به‌عنوان یک سرمربی با کیفیت به تراکتورسازی آوردیم. همچنین در ادامه نفراتی را برای تقویت تیم اضافه کردیم و دستیاران خوبی را در کنار ایشان انتخاب کردیم تا کادر فنی قدرتمندی تشکیل دهیم. از همینجا دست همه را می‌فشارم و می‌بوسم. امیدوارم بتوانند برای تراکتورسازی نتایج خوبی کسب کنند.

مالک باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: آنچه ما نیاز داریم، این است که یک‌دل و یک‌پارچه همه برای رسیدن به خواسته‌های‌مان تلاش کنیم. بازیکنان حاضر در زمین بازی، افراد روی نیمکت و سکو؛ همه یک تیم را تشکیل می‌دهیم و باید همه برای نتیجه‌گیری این تیم دست به دست هم بدهیم. 

زنوزی ادامه داد: هنوز تیم ما تکمیل نشده است، چند بازیکن دیگر به تیم ما اضافه خواهد شد. پس از تکمیل تیم، یک جلسه کامل با اعضای تیم خواهیم داشت تا با یکدیگر صحبت کنیم. ما می‌خواهیم همدلی و یک‌دستی داشته باشیم تا در پایان فصل جشن قهرمانی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز