خبرگزاری کار ایران

فرهاد و فرزاد پریشان بودند

فتح الله زاده: استقلال نباید دو ماه به خاطر یک بازیکن صبر می‌کرد؛ به تیام نیاز داریم / افتخاری فقط یک اشتباه داشت

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۵۷۸

مدیرعامل پیشین استقلال درباره وضعیت کنونی این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی فتح الله زاده در گفت و گوی تلفنی با برنامه رادیویی تهران ورزشی درباره‌آخرین وضعیت استقلال و نگرانی هواداران اظهار داشت: قطعا این نگرانی ها به حق است. استقلال فصل پیش روند خوبی را در پیش گرفت و یکی از مدعیان قهرمانی بود و اگر مربی جدید زودتر می آمد می توانست قهرمان هم شود. در آسیا هم شانس قهرمانی وجود داشت. حداقل انتظار بود که آن تیم حفظ شود و یکی دو مهره هم اضافه شود تا ستاره سوم بدست بیاید اما اینطور نشد.

وی در ادامه افزود: تیم ضعیف شده است. هواداران نگرانی به حقی دارند. با این حال هنوز دیر نشده است و می توان با جذب چند بازیکن شرایط را بهتر کرد. البته کار دیر شده و اردوی مناسبی نیست اما چاره ای هم نخواهد بود و باید زودتر به فکر تمدید قرارداد بازیکنان بزرگ مثل ابراهیمی و تیام و جپاروف و مجید حسینی می افتادند.

مدیرعامل پیشین استقلال همچنین بیان داشت: اگر برنامه ریزی کنیم به این مشکلات برنمی خوریم. اگر بازیکن ترانسفر شود برای فوتبال ما مثبت است. ولی ترانسفر باید به صورتی باشد که برای باشگاه سود داشته باشد. باید جایگزین هم بیاوریم. ما اگر ترانسفر می کردیم جایگزینش را هم می آوردیم تا مشکلی به وجود نیاید.

وی درباره عملکرد رضا افتخاری گفت: در مجموع اقای افتخاری زحمت کشیدند اما در بحث عقد قرارداد ضعیف عمل کرد. اگر خودشان شخصا وارد می شدند می توانستند قبل از جام جهانی کار جپاروف و امید ابراهیمی و تیام را تمام کنند. در ضمن استقلال باشگاه بزرگی است و دو ماه نباید به خاطر بازیکنی مثل تیام صبر کند. شان باشگاه و آقای افتخاری پایین آمد و اگر جای افتخاری بودم تیام را پس می زدم و سراغ یک بازیکن دیگر می رفتم. اگر تیام دیگری را مقابل تیام قرار می دادیم هوادار متوجه می شد و خرده نمی گرفت. خود هوادار هم ناراحت است که بازیکنی طاقچه بالا بگذارد. الان استقلال به تیام نیاز دارد و‌اقای فتحی باید او را راضی کند. تیم مقابل ما رفته و بازیکنان بزرگی را جذب کرده است.

فتح الله زاده در ادامه راجع به انتقادات افتخاری از مدیران قبلی استقلال از جمله خود او تصریح کرد: من می گویم اگر صحبتی می کنیم صادقانه باشد هوادار قبول می کند. من یک سوال تخصصی دارم. عادل شیحی ما را محروم کرد. آیا عادل شیحی زمان من به این تیم‌آمد؟ من که دیروز نرفتم. من 5 سال پیش رفتم. یعنی در این 5 سال نباید بدهی ها پرداخت می شد؟ شما کسی را که محروم کرد زمان من نبوده است. آقای پروپیچ زمان من نبوده است. دوستانی که 50 میلیارد تومان گرفتند چرا بدهی دارند؟ من با سه میلیارد تیم بستم. خیلی ساده بگویم در سه سال آخر خودم 60 میلیارد هزینه کردم. قرار بود 30 میلیارد را سازمان لیگ و وزارت ورزش بدهند و بقیه اش را من بدهم. من 38 میلیارد درآمدزایی کردم اما پولی از وزارت ورزش نرسید. کسی را تهدید نکنیم. آقای افتخاری زحمت کشید. جابر انصاری و مگویان هم الان پولشان را می خواهند.

وی در ادامه افزود: باید با مدیرانی که این سمت را قبول کنند بگوییم آقا این بدهی ها وجود دارد. اینطور نباشد که مدیران بیایند و دو سه سال کار کنند و کیف کنند و بروند. با 20 یا 25 میلیارد می شود تیم را برای قهرمانی بست. مطمئن باشید که سال اینده برای قرارداد می اید و بخواهد برای چهار بازیکن 30 میلیارد بدهد و این خیلی سخت است. آقای فتحی کار سختی دارد. بدهی های زمان من و آقایان افشارزاده و افتخاری هم اضافه شده است. وریا گفته 50 درصد پولم را هم نگرفتم.

مدیرعامل پیشین استقلال درباره ادعای افتخاری مبنی بر اینکه بازیکنان جواب تلفن او را نمی دادند بیان داشت: اگر این کار را بازیکنان کرده باشند بی معرفتی است. ولی برای من چنین نشد مجیدی با آن هیبت وقتی با اولین تماس می آمدند. فرهاد را دیدم. به خانه شان رفتم. هر دو برادر پریشان بودند و خدا پدرشان را رحمت کند. مسجد هم رفتم تا با آقای افتخاری دیدار کنم و به ایشان تسلیت بگویم. تنها اشتباه آقای افتخاری این بود که وارد جزئیات نشد و با خود بازیکن مذاکرات را انجام نداد.

فتح الله زاده در پایان گفت: زمان سوپرجام مناسب نبود و می شد در زمان بهتری آن را برگزار کرد اما این اتفاق رخ نداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز