خبرگزاری کار ایران

از قهر بابت مطالبات تا مصدومیت شدید؛

بازگشت عجیب غفوری به تهران پس از شایعه مصدومیت

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۱۴۹

مدافع استقلال با وجود اینکه خبر بازگشتش را با لحن شدیدی تکذیب کرده بود، شب گذشته وارد تهران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وریا غفوری، مدافع استقلال شب گذشته در حالی وارد تهران شد که این خبر پیش از این روی خروجی یک سایت خبری قرار گرفت و با واکنش تند این بازیکن همراه بود و خبر منتشر شده را کذب خوانده بود که معلوم نیست وی چرا نسبت به خبری که صحت داشته چنین واکنش تندی نشان داده و حتی اتهاماتی به تولید کننده خبر وارد کرده است.

در خبرها آمده بود عدم حضور غفوری در تهران همراه با سایر بازیکنان قهر او به خاطر عدم دریافت مطالباتش است و در بخشی دیگر هم مصدومیت این بازیکن از ناحیه دوقلوی پایش بوده است که وی قصد دارد در تهران از پای خود MRI گرفته و میزان مصدومیتش مشخص شود.

شنیده ها حاکی از آن است که مصدومیت غفوری کهنه است و به چند ماه قبل مربوط می‌شود و حتی از دست دادن تیم ملی و جام جهانی هم تا حدودی می‌تواند به علت وجود همین مصدومیت باشد.

غفوری چند روز قبل انتقادات تندی علیه وضعیت باشگاه استقلال و مدیران آن داشت و وضعیت باشگاه با به شدت نابسمان دانسته بود. وی در حالی به پرداخت میلیاردی باشگاه و هزینه برای تمدید با جپاروف و تیام واکنش تندی داشت که به ادعای مدیر سابق استقلال خودش هم از گران‌ترین بازیکنان تیم است و بیش از اکثر بازیکنان تیم دریافتی داشته است.

به هر حال غفوری به تهران بازگشته و حالا مشخص نیست دلیل عدم حضورش در این مدت چه بوده است. مصدومیت یا قهر بابت مطالبات؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز