خبرگزاری کار ایران

ناظمی: داوران مستمرا در حال آموزش و تبادل اطلاعات هستند

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۹۳۱

داور فوتبال کشورمان گفت: اعتمادی که کمیته داوران در این یکی دو سال اخیر نسبت به داوران جوان داشته است باعث شده تا آنها با روحیه و اعتماد بیشتری در میدان ظاهر شوند.

به گزارش ایلنا، کوپال ناظمی در حاشیه برگزاری کلاس توجیهی داوران و کمک‌داوران لیگ برتر فوتبال کشورمان در رشت عنوان کرد: دوره بسیار خوبی را در این مدت سپری کردیم.خوشبختانه با توجه به تاکید دبیرکل فدراسیون، مبنی بر اینکه تمام هزینه های مربوط به آموزش داوران را فدراسیون فوتبال پرداخت کند،اتفاقات بسیار خوبی را شاهد هستیم و داوران دغدغه آموزش ندارند. در حال حاضر این دوره به مدرسی والنتین ایوانف که یکی از بهترین مدرسین و ناظرین داوری جهان است برگزار می شود. وی بلافاصله بعد از مسابقات جام جهانی در روسیه در این کلاس حضور پیدا کرد و مواری که در حال بیان آن است توشه ارزشمندی برای داوران محسوب می شود.

وی در ادامه بیان کرد: کمیته داوران دوره های زیادی را با حضور مدرسین خوب بین المللی فیفا و ای اف سی پیش از آغاز مسابقات و نیم فصل رقابت برگزار می کند.  مستمرا داوران در حال آموزش و تبادل اطلاعات هستند و با علم روز دنیا داوری آشنا می شوند. آنچه مسلم است این دوره ها باعث می شود تا سطح فنی داوران نسبت به گذشته ارتقا چشمگیری پیدا کند . با توجه به استمرار این کلاس ها پیش بینی می شود در این فصل اشتباهات داوری کاهش یابد.

ناظمی با اشاره به حضور داوران جوان در مسابقات لیگ  اظهار داشت:  اعتمادی که کمیته داوران در این یکی دو سال اخیر نسبت به داوران جوان داشته است باعث شده تا آنها با روحیه و اعتماد بیشتری در میدان ظاهر شوند. معتقدم حضور داوران جوان در کنار داوران باتجربه در این فصل می تواند مثمرثمر باشد و یکنواختی در تصمیم گیری و قضاوت آنها داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز