خبرگزاری کار ایران

ایران ۲ بولیوی ۱

حاشیه دیدار ایران - بولیوی؛ تشویق سید جلال حسینی مقابل چشم کی‌روش و حرکت جالب توجه بانوان

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۷۴۳

دیدار تیم ملی ایران و بولیوی با دو گل به سود شاگردان کارلوس کی روش خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه آزادی میزبان بولیوی بود و در نهایت توانست با دو گلی که جهانبخش و مهدی ترابی به ثمر رساندند حریف را با شکست در استادیوم آزادی بدرقه کنند. در ادامه حواشی مربوط به این بازی را خواهید خواند:

* کی روش و بازیکنان پس از بازی به سمت سکوها رفته و از تماشاگران خصوصا بانوان حاضر در ورزشگاه تشکر کردند.

* پس از گل اول بولیوی تماشاگران روی سکو، سید جلال حسینی را تشویق کرده تا اعتراض خود را نسبت به عدم حضور او در تیم ملی به گوش کی‌روش برسانند.

* همسر کاردار بولیوی به همراه وی در جایگاه بانوان حضور داد و اصرار حراست هم مانع از خروجش نشد.

* یکی از بانوان ایرانی با کلاه و پرچم پرسپولیس در جایگاه مخصوص حضور دارد.

* وحید هاشمیان که به ورزشگاه آزادی آمده بود با وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال برخورد گرمی داشت. این دو نفر سپس با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

* بازی به علت فوت مجری فقید بهرام شفیع با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

* حدود 40 دقیقه مانده به شروع بازی بازیکنان دو تیم ایران و بولیوی برای گرم کردن وارد زمین شدند.

* ماموران انتظامی نسبت به سایر بازی‌هایی که به میزبانی ورزشگاه آزادی صورت می‌گیرد حضور پرشماری دارند.

* ورودی بانوان از درب غربی صورت نمیگیرد و ظاهرا تنها یک ورودی برای کنترل عبور تماشاگران خانم در نظر گرفته شده است.

*  یک کودک خردسال قصد داشت با شفر عکس بگیرد اما به دلیل ازدحام جمعیت نتوانست این کار را انجام دهد. شفر که این کودک را دیده بود او را در آغوش گرفت و با این کودک عکسی به یادگار گرفت.

* آرمین سهرابیان، وریا غفوری، میلاد محمدی، علی کریمی و ... بعد از سوت پایان بازی به زمین آمده و به ریکاوری پرداختند.

* در این دیدار که اولین تجربه حضور بانوان هوادار در ورزشگاه آزادی برای تماشای فوتبال آقایان پس از حدود ۳۵ سال بود، این هواداران که تعدادشان به حدود ۱۰۰ نفر می رسید با تشویق هایشان به اندازه ۱۲ هزار نفر هوادار مرد حاضر در ورزشگاه صدا تولید می‌کرد. قرار بود برای تماشای این دیدار کارمندان فدراسیون فوتبال و اعضای تیم های ملی بانوان به ورزشگاه بیایند اما به جز این‌ها تماشاگران بانوی دیگری هم به آن‌ها پیوستند که متشکل از اصحاب رسانه بودند که در آخرین لحظات اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند.

* در صحنه گل ایران که توسط علی رضا جهانبخش به ثمر رسید، این بازیکن برای خوشحالی گل به کنار دروازه بولیوی رفت تا نه به سمت هواداران مرد و نه به سمت هواداران خانم رفته باشد.

* یکی از نکات جالب این بازی، نیمکت ذخیره های تیم ملی ایران بود. رامین رضاییان که به اردوی اخیر تیم ملی دعوت نشده بود اما در اردو حضور داشت، به ادامه حضورش در تیم ملی ادامه داد و در بازی مقابل بولیوی روی نیمکت تیم ملی نشست. البته نام او در لیست بازی حضور نداشت.

* طبق اعلام شورای تامین استان تهران تعداد محدودی از بانوان اجازه حضور در ورزشگاه و دیدن این مسابقه را از نزدیک دارند. این تعداد از هواداران حانم با حضور در ورزشگاه آزادی از نزدیک شاهد کار شاگردان کی‌روش بودند.

* بانوان هواداری که به ورزشگاه آمده بودند بعد از پایان بازی در اقدامی جالب قسمت مربوط به خود را تمیز کرده و آشغال‌ها را داخل پلاستیک جمع‌آوری زباله ریختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز