خبرگزاری کار ایران

فغانی: تمام تلاش مان برای درخشش نام ایران است

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۵۷۲

داور بین المللی کشورمان، گفت: در تمام تورنمنت‌ها و رقابت‌هایی که حضور داریم تلاش می‌کنیم تا عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم و تمام تلاش‌مان برای درخشش نام ایران است.

به گزارش ایلنا،  علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان که هم اکنون در روسیه به سر می‌برد در خصوص قضاوت‌های تیم داوری ایران در جام جهانی روسیه،گفت: در تمام تورنومنت‌ها و رقابت‌هایی که حضور داریم تلاش می‌کنیم تا عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم و تمام تلاش مان برای درخشش نام ایران است.

وی افزود: خدا را شاکریم که تیم داروی ایران در جام جهانی روسیه عملکرد مثبتی داشت و رضایت مسئولین فیفا و ناظرین داوری را جلب کرد.

فغانی با بیان این که خیلی دوست داشتیم تا به هدف بزرگ‌مان که قضاوت فینال جام جهانی بود دست پیدا کنیم، افزود: متاسفانه این امرحاصل نشد ولی خوشحالم که همه از عملکر‌دمان راضی هستند. این موفقیت حاصل زحمات و کار تیمی بود.

وی با تشکر از تمام مردم و مسئولینی که در این راه تیم داوری ایران را حمایت کردند، افزود: از سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که در دو مرحله پیام‌های دلگرم کننده‌ای صادر کردند تشکر ویژه دارم. حمایت سلطانی فر باعث شد که ما با روحیه مضاعف وارد زمین شویم و بهترین قضاوت خود را داشته باشیم.

فغانی در پایان گفت: از سایر مسئولین، ورزشکاران، هنرمندان و عزیزانی که در این مدت همراه ما بودند و با تشویق‌های خود به ما روحیه می‌دادند تشکر می‌کنم. تمام این تشویق‌ها و پیام‌ها باعث دلگرمی ما شده بود و ما هم تلاش کردیم تا به نحو احسن کار خود را انجام دهیم.

تیم داوری ایران در جام جهانی روسیه ساعت 2 و 30 بامداد سه شنبه 26 تیر ماه از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز