خبرگزاری کار ایران

خودمان را فریب نمی دهیم/ می خواهیم بهتر باشیم

ساوتگیت: مقابل بهترین بلژیک تاریخ باختیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۳۱۵

سرمربی سه شیرها حتی پس از شکست در رده بندی نیز از عملکرد تیمش راضی است.

به گزارش ایلنا، ساوتگیت پس از شکست در رده بندی گفت: هیچ چیز اینجا در مورد من نبوده است. همه چیز به تیم مربوط است. به بازیکنانم افتخار می کنم. باید در تنها دو روز برای این مسابقه آماده می شدیم و بعضی بازیکنان انگیزه لازم را نداشتند، ولی به هر حال خودشان را ریکاوری کردند. این هفتمین بازی در مدت کوتاه بود. چنین بازی هایی، چالش های فیزیکی بالایی می طلبد و تیم من، بی تجربه ترین بود. به نظرم، هری رهبری خوبی نشان داد.

وی افزود: رده بندی برای هر دو تیم سخت است. خیلی به جایزه اول نزدیک هستید و همه بعد از باخت می خواهند به خانه بروند. با این حال، در فاصله کوتاهی، همه به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند. برای رسیدن به آرامش تیمی، به دنبال کسب مدال بودیم و مقابل بلژیکی باختیم که احتمالا بهترین تیم تاریخ شان بوده است. باید روی پیشرفت تمرکز کنیم و به نظرم طی 8 ماه گذشته در انجام آن موفق بوده ایم. در پایان مسیری هستیم که تمام اعضای تیم از پشت سرگذاشتنش، خوشحال هستند و باید به این مسیر ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی انگلیس در انتها گفت: را فریب نمی دهیم و می خواهیم بهتر باشیم. از کار با این گروه بازیکنان، لذت می بریم و من به عنوان مربی، می خواهم به این مسیر ادامه دهم. این ادامه خواهد داشت. خوب است که به نیمه نهایی رسیدیم، چون این باعث ایمان و باور بیشتر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز