خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا از روسیه؛

منصوری: دو کوچ داریم که اطلاعات بازیکنان را به ما می دهند/ امیدوارم بازهم دست پر برگردیم (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۷۸۸

کمک داور فوتبال کشورمان پیش از دیدار رده بندی با خبرنگار ایلنا صحبت کرد.

محمدرضا منصوری در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایلنا بعد از انتخاب به عنوان یکی از داوران بازی رده بندی بین انگلیس و بلژیک اظهار داشت: بازی مهمی است. همانطور که می دانید جدال رده بندی است و هر دو تیم برای کسب رده سوم به میدان می آیند. ما هم طی یک ماه حضور و تمرینی که در اینجا داشتیم با آماگی کامل به میدان برویم و مانند بازیهای قبل عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و با دست پر برگردیم.

کمک داور جوان فوتبال کشورمان درباره اینکه قبل از بازی ها از نفرات دو تیم برگزار کننده مسابقه آشنایی خواهند داشت یا خیر اذعان داشت: برعکس کشور خودمان که چنین چیزی وجود ندارد ما در اینجا دو کوچ و مربی داریم. مثلا ما در روز بازی با آنها جلسه داریم و در قالب پاورپوینت به ما توضیح می دهند و تیمها را تشریح می کنند. به خاطر همین وقتی وارد زمین می شویم کاملا از شرایط بازیکنان و نحوه بازی و خصوصیاتشان باخبر هستیم.

منصوری در پایان گفت: بازی انگلیس و بلژیک تنها بازی است که در جام تکرار می شود. آنها در مرحله گروهی به دیدار هم رفتند که با برتری تیم بلژیک تمام شد. اینجا و در مسابقه رده بندی  یک تیم روی سکو می رود و دیگری سکو را از دست می دهد و مثل فینال نیست که با هر نتیجه ای، بازهم هر دو تیم روی سکو قرار بگیرند. انشالله بازی خوبی از آب دربیاید و هم ما عملکرد خوبی داشته باشیم و هم هواداران راضی باشند.

حجم ویدیو: ۵.۵۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز