خبرگزاری کار ایران

برنامه بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال امید اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۷۱۲

برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال امید از سوی مدیر اجرایی این تیم اعلام شد.

به گزارش ایلنا بهزاد آزاد، مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال امید در خصوص برگزاری بازیهای دوستانه این تیم جهت آماده سازی بازیکنان و حضوری مقتدرانه در رقابتهای آسیایی جاکارتا گفت: روز گذشته تیم ملی فوتبال امید یک دیدار دوستانه با تیم پارس جنوبی برگزار کرد. دومین بازی تدارکاتی ملی پوشان با تیم ملی امید عراق خواهد بود. 

وی ادامه داد: روز پنجشنبه 21 تیرماه بازیکنان اردوی تدارکاتی تیم ملی را ترک کرده و پس از استراحتی کوتاه، روز 30 تیرماه وارد اردو می شوند و تهران را به مقصد عراق جهت انجام دو دیدار دوستانه در روزهای 3 و 6 مرداد ماه ، ترک می کنند.

مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال امید در پایان گفت: تیم ملی روز 7 مرداد ماه به تهران باز خواهد گشت و پس از استراحت، از روز 11 مرداد ماه وارد اردو می شود. پس از برگزاری چند جلسه تمرینی، این تیم روز 15 مرداد ماه به چین سفر می کند تا یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال امید چین در روز 18 مرداد ماه برگزار کند. پس از پایان این دیدار دوستانه، ملی پوشان مستقیم به اندونزی سفر خواهند کرد تا در رقابت‌های آسیایی به مصاف عربستان، کره شمالی و میانمار بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز