خبرگزاری کار ایران

راه‌حل‌هایی در دسترس برای استقلال بی امید؛

فرمانده جدید قلعه آبی کیست؟

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۶۷۴

شفر در واکنش به جدایی امید ابراهیمی عنوان کرد که فرمانده تیمش را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امید ابراهیمی، هافبک فصل گذشته استقلال و ستاره تیم ملی در جام جهانی با عقد قراردادی رسماً به الاهلی قطر پیوست تا مشخص شود دیگر در جمع شاگردان شفر حضور ندارد.

شفر در واکنش به جدایی ابراهیمی به درستی از خروج فرمانده تیمش صحبت کرد تا نشان دهد تا چه میزان آبی‌پوشان بابت از دست دادن او متضرر شده‌اند.

حالا استقلال بعد از جدایی نورافکن و بلاتکلیفی مجید حسینی و تیام، باید فکری به حال جانشینی ابراهیمی هم بکند تا با تیم ضعیف‌تری نسبت به فصل هفدهم روبرو نباشیم و شفر و دستیارانش کار سختی برای این هدف دارند.

در حال حاضر استقلال دو راه برای پر کردن جای خالی امید ابراهیمی دارد. جذب بازیکن جدید و استفاده از داشته‌های کنونی اشت.

شفر صحبت از جذب بازیکن از کشورهای آسیایی در پست هافبک دفاعی را مطرح کرد و البته اخبار و رسانه‌ها در مورد نزدیکی علی کریمی به این باشگاه هم نوشته‌اند که در صورت رخ دادن هرکدام از این اتفاقات می‌توان تا حدودی خیال استقلال را بابت هافبک دفاعی در فصل جدید راحت دانست.

نکته حائز اهمیت در این میان این است که استقلال باید بازیکنی در سطح امید ابراهیمی را فراموش کند چرا که پیدا کردن بازیکنی در این سطح بسیار دشوار و احتمالا هزینه بردار خواهد بود و احتمالا مبلغی که در این راه باید هزینه کند حتی بیشتر از مبلغ قرارداد خود ابراهیمی با الاهلی است ولی با توجه به نیروهای موجود در بازار و در دسترس می‌توان کاری کرد که استقلال مشکل چندانی در پست ابراهیمی نداشته باشد.

آبی‌پوشان علاوه بر گزینه‌های موجود برای خرید، نفرات قابل توجهی هم در بین بازیکنان خودشان دارند که در این پست مهره قابلی هستند.

روزبه چشمی شاید بهترین بازیکنی باشد که جای خالی ابراهیمی را برای شفر پر می‌کند. چشمی از بهترین هافبک دفاعی‌های حال حاضر ایران است که یک مشکل دارد و آنهم بازی در پست دفاع است. بازگشت چشمی به هافبک دفاعی هم یک خلا در خط دفاع برای استقلال ایجاد می‌کند و هم به موقعیت این بازیکن در تیم ملی ممکن است لطمه بزند.

نفر دیگر فرشید باقری است که از نفرات کلیدی استقلال است و می‌تواند در این پست البته نه در حد ابراهیمی ولی به عنوان یک هافبک دفاعی خوب کار کند. صحبت‌هایی از جدایی باقری مطرح شده است که با توجه به رفتن ابراهیمی بعید است این اتفاق بیافتد.

سرور جپاروف و فرشید اسماعیلی هم با انتقال به یک خط عقب‌تر قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی را دارند که شفر می‌تواند به عنوان یک گزینه روی آنها حساب کند.

در نهایت باید دید استقلالِ بدون فرمانده چه تدبیری برای حضور قدرتمند در فصل جدید و لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت. آبی‌پوشان در فصل جدید با انتظارات بالای هوادارانشان روبرو هستند و اگر تیمی ضعیف‌تر از فصل گذشته به میدان بفرستند ممکن است با چالشی جدی روبرو شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز