خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم سپاهان را به دوران اوج خودش برگردانیم

کیانی: سپاهان امسال به هیچ تیمی باج نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۱۳۲

بازیکن تازه وارد تیم سپاهان اصفهان امید زیادی به بازیکنان و کادر جدید این تیم دارد تا در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران نتایج مطلوبی کسب کنند.

به گزارش ایلنا، مهدی کیانی بازیکن تازه وارد سپاهان امید زیادی به این تیم در فصل جدید بسته چرا که معتقد است امیر قلعه‌نویی همیشه تیم‌های قدرتمندی داشته و امسال هم سپاهان تیم خیلی خوبی بسته و مدعی اصلی قهرمانی است و حریف سرسختی برای تمام تیم‌های لیگ خواهد بود.

اوضاع سپاهان و تمرینات پیش فصل‌تان چطور است؟

ما تمرینات خیلی خوبی را در اردوی کردان داشتیم و دو بازی دوستانه خیلی خوب هم انجام دادیم. بازی‌های دوستانه قبل از فصل به تیم خیلی کمک می‌کند و در نهایت اردوی کردان با خوبی و خوشی تمام شد.

از تیمی که برای فصل جدید سپاهان بسته شده راضی هستی؟

با بودن امیرخان امسال تیم خوبی بسته شده است. امیرخان هر جا بوده تیم خوبی داشته و این تیم در حال حاضر بازیکنان قدرتمندی دارد و پتانسیل بالایی هم دارد و امسال می‌توانیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشیم و حریف سرسختی برای همه تیم‌های لیگ خواهیم بود.

سپاهان بعد از ناکامی‌های اخیر می‌تواند امسال به دوران اوج خودش برگردد؟

سپاهان باشگاه بزرگی است و هواداران بزرگی هم دارد و پرافتخارترین تیم ایران است و با آمدن قلعه‌نویی همه یکدل شده‌‌ایم و دست به دست هم داده‌ایم تا سپاهان را به روزهای اوج خودش برگردانیم و شرمنده هواداران نشویم.

استقبال هواداران از تو چطور بوده است؟

خیلی خوب بود و ممنون همه آ‌نها هستم. وقتی به شهر جدیدی می‌روی احساس غریبی می‌کنی اما هواداران سپاهان نگذاشتند چنین احساسی داشته باشم. هواداران سپاهان از ته قلب تیم‌شان را دوست دارند و نگران بودند که تیم در سال‌های قبل نتیجه نگرفته و با تمام وجود به آنها قول می‌دهیم که تمام تلاش‌مان را بکنیم تا شرمنده آنها نشویم.

چه تصوری از فصل جدید داری؟

فصل جدید فصل خیلی سختی است و تیم‌ها خیلی خوب یار گرفته‌اند اما تیم ما تیم خوب و تکمیلی است و با 3،2 بازیکن دیگر خیلی بهتر هم می‌شویم. امسال به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم و با حضور هواداران و با زمین خوب نقش جهان جزو مدعیان اصلی قهرمانی خواهیم بود.

قبول داری که انتظارات از این تیم خیلی بالاست؟

بله، با بودن امیرخان و بازیکنانی که گرفته انتظارات خیلی بالاست. سپاهان همیشه در لیگ ایران مدعی بوده و در دو سال اخیر نتیجه نگرفته است و انتظارات بالاست اما با تمام وجود تمرین می‌کنیم تا انتظارات هواداران را برآورده کنیم و به آن چیزی که هواداران و تیم سپاهان شایسته آن هستند دست پیدا کنیم.

عملکرد تیم ملی را در جام جهانی روسیه چطور دیدی؟

واقعا به بچه‌های تیم ملی تبریک می‌گویم. تیم ملی در جام جهانی خیلی خوب بود و جانانه جنگیدند و بچه‌ها زحمت کشیدند اما متاسفانه ما تا گل می‌خوریم به فکر حمله می‌افتیم. دوست داشتیم تیم ملی از اول حمله می‌کرد اما به هر حال صلاحدید کادر فنی بود. جلوی پرتغال و اسپانیا بهترین نمایش تیم ملی در سال‌‌های اخیر را شاهد بودیم و حیف است تیمی که می‌توانست راحت از گروهش صعود کند، صعود نکرد. در مجموع به بچه‌های تیم ملی تبریک می‌گویم که خوب و جانانه کار کردند.

از شیوه بازی تیم ملی راضی بودی؟

در فاز دفاعی خوب بودیم اما در حمله خوب نبودیم. ما خوب دفاع می‌کردیم اما تیمی که به جام جهانی می‌رود باید بهتر از این باشد و نترس بازی کند و در این مسابقات هم دیدیم که هر وقت نترس بازی کردیم موقعیت‌سازی کردیم. وقتی گل می‌خوردیم و در آستانه باخت بودیم حمله می‌کردیم که در شأن تیم ملی ما نبود. سال خیلی خوبی در جام جهانی داشتیم اما حیف که صعود نکردیم.

با ادامه کار کی‌روش در تیم ملی موافق هستی؟

کی‌روش مربی بزرگی است و امیدوارم مسوولان صلاح تیم ملی را در نظر بگیرند و بهترین تصمیم را بگیرند. ان‌شاءا... که کی‌روش باشد و بهتر از این به تیم ملی ما کمک کند.

با این تیم ملی می‌توانیم قهرمان آسیا شویم؟

با بازی‌هایی که در جام جهانی انجام دادیم اگر همین طوری بازی کنیم در آسیا می‌توانیم قهرمان شویم نه اینکه اول گل بخوریم و بعد حمله کنیم بلکه از ابتدا باید به دروازه حریفان حمله کنیم تا قهرمان آسیا بشویم. 

حسن بابازاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز