خبرگزاری کار ایران

پیکفورد، بطری آب و پنالتی‌های جنجالی

افشای راز جالب از مهار پنالتی‌های انگلیس توسط گلر

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۰۵۶

جردن پیکفورد دروازه‌بان تیم ملی انگلیس در جریان بازی حساس با کلمبیا در مرحله یک هشتم نهایی با مهار یک پنالتی نقش کلیدی در توفیق تیم ملی انگلیس داشت.

به گزارش ایلنا، پیکفورد توانست ضربه پنالتی حساس کارلوس باکا را مهار کند و با ضربه اریک دایر، صعود انگلیس به یک چهارم نهایی قطعی شد. با این حال، اخباری از منابع موثق فاش شده که پیکفورد با کمک بطری آب توانسته پنالتی باکا را مهار کند.

پیکفورد یک بطری آب را داخل یک حوله پیچیده بود و در هنگام زدن ضربه پنالتی، با خود به درون دروازه برد. روی این بطری، اطلاعاتی راجع به بازیکنان کلمبیا و اینکه آنها ضربه پنالتی‌شان را به چه سمتی خواهند زد، نوشته شده بود. پیکفورد از این اطلاعات استفاده کرد تا تیمش با نتیجه 4-3 برنده پنالتی‌ها شود. تنها ضربه‌ای که او به جهت مخالفش پرید، ضربه رادامل فالکائو بود و دیگر 4 ضربه را درست تشخیص داد ولی در مهار دو ضربه ناکام بود و دیگر ضربه نیز به تیرک افقی برخورد کرد. فاکس ساکر در حساب رسمی توییتر خود با انتشار عکسی از جردن پیکفورد در حالی‌که یک بطری آب به دست دارد و به دقت در حال تماشای بطری آب است نوشته: جردن پیکفورد درباره پنالتی‌زن‌های کلمبیا تحقیق کرده بود و البته از بطری آبش کمک گرفت. ماجرای بطری آب از این قرار است که نگاه‌های دقیق پیکفورد به بطری آب آبی‌رنگش به حرف و حدیث‌های زیادی دامن زده. گفته می‌شود او آمار جهت پنالتی بازیکنان کلمبیایی را روی بطری آب یادداشت کرده بوده و قبل از هر ضربه‌ پنالتی، بازیکن پشت توپ را با بطری آب محبوبش چک می‌کرده.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز