خبرگزاری کار ایران

چرچسوف: احساساتم را برای آینده نگه می‌دارم

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۳۳۳

استانیسلاو چرچسوف مربی روسیه بعد از پیروزی بهت‌آور تیمش برابر اسپانیا در ضربات پنالتی گفت این تازه اول راه است، روسیه در مقابل دیدگان 78 هزار تماشاگر در ورزشگاه لوژنیکی مسکو، برای نخستین بار بعد از سال 1970 و دوران شوروی، به یک‌چهارم‌نهایی جام جهانی راه یافت.

به گزارش ایلنا، چرچسوف که در جریان بازی گاهی تماشاگران را به تشویق و ایجاد سر و صدا دعوت می‌کرد، گفت: «باور دارم که این تازه اول راه است و برای همین احساساتم را برای آینده نگه می‌دارم. ما امروز زمان و مکان مناسب را پیدا کردیم و به حداکثر توان خود رسیدیم. حالا تمام شده و من فقط به بازی بعدی فکر می‌کنم. برنامه ما ارائه فوتبال باز نبود، آنها از جهات بسیاری از ما بهتر بودند بنابراین نباید با جلوکشیدن، خودمان را به خطر می‌انداختیم و فکر می‌کنم تاکتیک درستی را برای این بازی انتخاب کردیم. واقعا باید بازیکنانم را برای بازی به این سبک متقاعد می‌کردم. ما چنین ساختاری را دوست نداریم اما با سه مدافع کار دیگری نمی‌توانستیم بکنیم. خدا را شکر بازیکنان به من اعتماد کردند و آنچه گفتم را فهمیدند.»

دروازه‌بان سابق روسیه که کمتر از دو سال پیش مربی میزبان جام جهانی 2018 شده، درباره حذف آلمان، اسپانیا و آرژانتین گفت: «قبلا هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده‌ام که تیم‌های مدعی حذف شوند. فوتبال همین است، چه می‌شود گفت؟»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز