خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان:

موفقیت سرخابی‌ها به خاطر پرداخت عمده بدهی آنهاست

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۷۳۰

وزیر ورزش و جوانان دلایل موفقیت استقلال و پرسپولیس در دوسال گذشته را اصلاح ساختار سازمانی و پرداخت بخش عمده‌ای از بدهی‌های آنها دانست.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان درباره رشد و توسعه فوتبال ایران و موفقیت باشگاههای استقلال و پرسپولیس گفت: امسال با کار سنگین، سازماندهی،حمایت و پشتیبانی خوبی که انجام شد دو تیم استقلال و پرسپولیس برای اولین بار به طور همزمان در تاریخ فوتبال به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و هر دوتیم جز هشت تیم برتر آسیا قرار گرفتند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ضمن اینکه برای اولین بار در تاریخ ورزش و فوتبال ایران، این دو تیم با کسب جام‌های لیگ برتر و جام حذفی به چنین موقعیتی دست پیدا کردند.

وی دلایل موفقیت این دو تیم در دوسال گذشته را اصلاح ساختار سازمانی و پرداخت بخش عمده ای از بدهی‌های ده پانزده ساله آنها به اشخاصی حقیقی مثل بازیکنان و مربیان دو تیم پایتخت اعلام کرد.

سلطانی فر همچنین در خصوص وضعیت مربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس توضیح داد: برای هر دو تیم دو‌ مربی صاحب نام خارجی استخدام کردیم که تا دو سال آینده نیز قراردادشان تمدید شده ‌است. از جهت ساختار نیز هیات مدیره هر دو تیم اعضای بسیار خوبی دارند که باعث سامان وضعیت هر دو تیم شده است.

وزیر ورزش و جوانان ماحصل تلاش دو سه ساله را نتایجی دانست که امسال فوتبال کشورمان بدست آورده و عنوان کرد: این نتایج نشان داد که ظرفیت فوتبال ایران بیش آن چیزی است که قبلاً تحلیل می شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز