خبرگزاری کار ایران

درخشش فغانی؛ برگ زرین فوتبال ایران در روسیه

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۴۳۴

تیم داوری کشورمان در روسیه سه بازی حساس و مهم را قضاوت کرده اند و برای قضاوت فینال امید دارند.

تیم داوری فوتیال ایران در این دوره از جام جهانی در روسیه تا به اینجا کارنامه موفقی ازخود برجا گذاشته اند و با اخذ چهارستاره بین بیش از سی تیم داوری جهان دررده دوم قرار گرفتند.

علیرضا فغانی به همراه سخندان و منصوری تیم داوری بسیار موفقی از کشورمان بودند که با قضاوت های خوب و قاطعانه خود در چند دیدار حساس جام بیست و یکم موجب سربلندی و افتخار ایران شدند و با درخشش بی نظیر در بازی‌ها بویژه در دیدار بسیار حساس آرژانتین با فرانسه نشان دادند که تیم داوری ایران شایستگی و لیاقت قضاوت دیدارهای مهم فیفا را در سطح بین المللی دارد.

آنها حتی قادرند فینال رقابت‌های جام بیست و یکم را هم در روسیه سوت بزنند. به هرحال پس از درخشش موفق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه و بازگشت افتخار آمیز آنها به کشورمان، قضاوت‌های بی‌نظیر فغانی و تیم همراهش در جام جهانی روسیه که تمجید فیفا را بدنبال داشت و برهمین اساس دیدارهای حساس دیگری را هم به تیم فغانی دادند و حالا فوتبال ایران سربلندتر از همیشه درجهان میدرخشد.

همگان ما شاهد بودیم که فغانی و گروه داوری اش درچند بازی گذشته، قاطعانه قضاوت کردند و حتی دربسیاری از موارد نیازی به سیستم VAR هم نداشتند و این نشان دهنده نبوغ و دقت فغانی و تیم داوری اش دارد.

به هرحال افتخاری بر کلکسیون فوتبال ایران افزوده شد و امیدواریم تیم داوری فوتبال کشورمان همچنان با صلابت و افتخار به کارخود درجام جهانی روسیه ادامه دهد. امید داریم که بازی‌های حساس و مهم نیمه نهایی و حتی فینال هم به تیم داوری ما سپرده شود که البته با استعداد و توانایی هایی که درتیم داوری فوتبال ما هست بعید هم نیست که این اتفاق بسیار خوب برای تیم داوری ما بیافتند و برای اولین بار قضاوت داوران ما را در مراحل بسیار حساس جام جهانی مشاهده کنیم. 

رسول شمالی ورزنده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز