خبرگزاری کار ایران

تقدیر رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن از تاریخ سازی سامورایی‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۳۲۳

رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن با توجه به شکست سه بر دو تیم ملی فوتبال این کشور برابر بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018، از شاگردان نیشینو آکیرا قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، کوزو تاشیما، رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن درباره عملکرد شب گذشته بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی 2018 به سایت رسمی فدراسیون فوتبال آسیا گفت: من فقط می خواهم از بازیکنان و کارکنان مربیگری برای شجاعت آنها تشکر کنم.

او ادامه داد: آنها به ما افتخار دادند. ما می‌دانستیم که تمام بازی آسان پیش نمی‌رود اما بازیکنان سعی کردند تلاش خود را انجام بدهند. در طول 90 دقیقه، ما 3 بر 2 نتیجه بازی را از دست دادیم و نتیجه چیزی است که ما باید قبول کنیم، اما ما می‌توانیم به خانه برسیم و سرمان بالا باشد.

تاشیما افزود: من فکر می‌کنم این بازیکنان برخی از اندیشه‌های پیش بینی شده در مورد تیم ملی را از بین بردند و این چیزی است که ما باید بدوش بکشیم. این بازی برگی در تاریخ کشور ما خواهد بود و من می خواهم از تیم برای ارائه چنین عملکردی تشکر کنم.  

رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن درخصوص عملکرد نیشینو آکیرا گفت: ما از هر نظر که ممکن باشد از او حمایت می‌کنیم و من فکر می‌کنم که همین منجر به پیروزی ما در بازی کلمبیا شد. عملکرد او درخشان بود. من خوشحالم که او را مورد اعتماد قرار دادیم. شاید ما نتوانستیم از مرحله یک هشتم صعود کنیم اما فکر می‌کنم عملکرد ما فوق العاده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز