خبرگزاری کار ایران

این حرکت جباری زیبنده نبود

فتح‌ا...زاده: هر وقت کلیدی‌ها ماندند می‌توان گفت استقلال در نقل و انتقالات موفق بوده است

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۵۰۱

علی فتح‌ا...زاده مدیرعامل سابق آبی‌ها اعتقاد دارد تیم ملی در جام جهانی شایسته صعود بوده است و اگر کمی شانس داشت شاید الان در دور دوم مسابقات حضور داشت.

به گزارش ایلنا،علی فتح‌ا...زاده مدیرعامل سابق آبی‌ها اعتقاد دارد تیم ملی در جام جهانی شایسته صعود بوده است و اگر کمی شانس داشت شاید الان در دور دوم مسابقات حضور داشت.

با مدیرعامل آبی‌ها در مورد نتایج تیم ملی، اختلاف بین کی‌روش و برانکو، نقل و انتقالات استقلال و همچنین بحث رفتن افتخاری صحبت کردیم.

نتایج تیم ملی در جام جهانی 2018 را چطور دیدید؟

در مجموع نتایج تیم ملی را مثبت ارزیابی می‌کنم. تیم ملی بازی‌های خوبی را انجام داد اما من باز هم فکر می‌کنم که اگر سیدجلال حسینی، وریا غفوری و کاوه رضایی در تیم ملی حضور داشتند امکان صعود به مرحله بعد را داشتیم. اما باز هم می‌دانم ارزش کار خیلی بالاست و اگر طارمی آن موقعیت را در دقایق آخر تبدیل به گل می‌کرد الان در مرحله دوم حضور داشتیم. تیم ملی شجاعانه بازی کرد و شایسته تقدیر است.

مردم از نتایج تیم ملی خیلی راضی هستند.

این شادی را می‌توان در چهره مردم دید. به نظر خوب یا بد، مردم از تیم ملی رضایت دارند اما نباید بگذاریم کام آنها تلخ شود و برای تیم ملی حاشیه درست شود.

منظورتان اختلاف بین کی‌روش و برانکو است؟

من فکر می‌کنم احتیاجی به این رفتارها نبود. کی‌روش کار بزرگی انجام داد و تیم ملی بهترین نتایج را کسب کرد. ما دنبال متهم نبودیم که کی‌روش بخواهد دفاع کند. نتایج او از لحاظ فنی قابل قبول است و با این نتایج، مردم در جام ملت‌های آسیا انتظار قهرمانی دارند.

فکر می‌کنید فدراسیون در این باره چه تصمیمی باید بگیرد؟

تاج باید جلسه بگذارد و وفاق ملی را به وجود بیاورد. مربیان باشگاه‌ها هم باید تلاش کنند و از هیچ کوششی دریغ نکنند. به نظرم وقتی می‌توانیم با هم دوست باشیم، برای چه دشمنی ایجاد کنیم؟!

آلمان هم از جام جهانی حذف شد.

فوتبال همین است. دیدید که آلمان با عنوان قهرمانی دوره قبلی از این مسابقات حذف شد. فاصله صعود ما به مرحله بعدی یک گل بود که اگر طارمی این کار را انجام می‌داد این اتفاق می‌افتاد. پس نباید خیلی به نتایج دل ببندیدم.

چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

فکر می‌کنم انگلستان، فرانسه و آرژانتین مدعی اصلی قهرمانی هستند و یکی از این سه تیم جام را بالای سر خواهد برد.

این روزها فغانی بهترین عملکرد را در جام جهانی دارد. در این باره چه نظری دارید؟

از دیدن او در زمین فوتبال و قضاوت، احساس غرور می‌کنم. او لیاقتش را دارد و امیدوارم بهترین‌ها را خدا برایش بخواهد. او شایسته قضاوت فینال هم هست و امیدوارم اگر روزی بعد از پایان این مسابقات به کشور بازکشت، همه مسوولان به استقبال او بروند و از وی تقدیر کنند.

طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر مصادره خانه شما و رییس سابق هیات مدیره استقلال به گوش رسید.

مصادره نبود. مجتبی جباری حکم توقیف اموال را گرفته بود که فکر می‌کنم این کار جباری اصلا زیبنده نبود. ما بدهکار ایشان نبودیم در حالی که باشگاه باید طلب ایشان را می‌داد و اگر از این راه اقدام می‌کرد الان به پولش رسیده بود. فکر نمی‌کنم در این قضیه ما مقصر بوده باشیم. من دست 30 بازیکن دیگر هم چک دارم اما به غیر از مجتبی هیچ کس دیگری این کار را نکرد. زمان ما که دیگر سامانه و این اسپانسرها نبودند. ما با بی‌پولی، باشگاه را اداره کردیم و این رسمش نبود که بازیکن چنین رفتاری را با ما انجام بدهد.

نقل و انتقالات استقلال را چطور می‌بینید؟

تا الان خوب ندیدم چون هنوز امید ابراهیمی، تیام، وریا و جباروف که مهره‌های کلیدی هستند با باشگاه تمدید نکرده‌اند. هر وقت آنها هم در تیم ماندند می‌شود گفت استقلال در نقل و انتقالات موفق بوده است.

این روزها بحث رفتن افتخاری از استقلال شنیده می‌شود.

الان وقت تغییر دادن نیست. عده‌ای در حال شیطنت کردن هستند. هیات مدیره باید از او دفاع کند چون اگر الان در بحبوحه نقل و انتقالات مدیرعامل عوض شود، استقلال ضرر خواهد کرد. فکر می‌کنم هر چه مشکلات است، برای مدیرعامل است به همین دلیل او نیاز به حمایت دارد تا بتواند کارهایش را انجام دهد. فکر می‌کنم بی‌پولی افتخاری را هم اذیت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز