خبرگزاری کار ایران

از صمیم قلب برای موفقیت استقلال دعا می‌کنم

پادووانی: شفر در این مدت خیلی هوای من را داشت / دوست دارم برزیل قهرمان شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۹۵۶

مدافع استقلال تهران امیدوار است هموطنانش جام قهرمانی جام جهانی 2018 را بالای سر ببرند.

به گزارش ایلنا، لئوناردو پادووانی مدافع فصل گذشته استقلال این روزها شرایط خوبی دارد .پادو بازیهای جام جهانی را دنبال می کند و معتقد است برزیل شانس اول قهرمانی است

شرایطت چطور است؟
خدا را شکر شرایط خوبی دارم. روزی دو نوبت تمرینات فیزیوتراپی انجام می دهم. جا دارد از کادر پزشکی باشگاه استقلال تشکر کنم که پیگیر وضعیتم هستند تا هر چه زودتر بهبودی کاملم را به دست بیاورم.

مدیرعامل باشگاه استقلال چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که می‌خواهند تو بهبودی‌ات را به دست آوری.
 به نظر خودم شرایطم نسبت به قبل خیلی بهتر است. روزهای اول اصلا نمی‌توانستم تکان بخورم ولی بعد از گذشت هفت ماه شرایط بهتر شده است. خودم فکر می‌کنم نمی توانم دیگر فوتبال بازی کنم اما همین که بتوانم سلامتی‌ام را به دست بیاورم برایم کافی است.

شفر دوباره اعلام کرد که تو می‌توانی در کادر فنی‌اش حضور داشته باشی.
شفر در این مدت خیلی هوای من را داشت؛ او مدام با من در تماس است و پیگیر وضعیتم نیز است. از لطف او ممنونم همینکه به یاد من است برایم کافی است. فکر نمی‌کنم امسال بتوانم در کادر فنی حضور داشته باشم اما از صمیم قلب برای موفقیت استقلال دعا می‌کنم.

شرایط یارگیری استقلال امسال چطور است؟
فکر می‌کنم امسال بازیکنان خوبی جذب تیم شده‌اند. کادر فنی توانست بازیکنان مورد نیازش را جذب کند. در کنار آنها حضور بازیکنانی چون جباروف، امید ابراهیمی و ووریا غفوری می‌توانند استقلال را به یک مدعی تبدیل کنند.

بازی‌های جام جهانی را دنبال می‌کنی؟
این روزها تمام بازی‌های جام جهانی را دنبال می‌کنم. طرفدار سرسخت برزیل هستم و دوست دارم این تیم قهرمانی را کسب کند. البته تیم برزیل خیلی جوان شده است و بازیکنان نیاز به تجربه دارند اما عملکرد آنها در دور مقدماتی خیلی خوب بود. در مرحله بعدی هم باید با مکزیک بازی کنند که می‌توان به پیروزی در آن دیدار هم امیدوار بود.

از حرف آلمان ناراحت نشدی؟
از حرف آلمان ناراحت نشدم بلکه شوکه شدم؛ آلمان قهرمان دوره قبل بود و خیلی حیف بود که به این زودی از مسابقات حذف شود. البته آنها بدشانسی هم آوردند. به جز آلمان اکثر تیم‌های مدعی هنوز در جام حضور دارند و این بر کیفیت مسابقات می‌افزاید.

بازی‌های ایران را تماشا کردید؟
من تمام بازی‌های ایران را هم تماشا کردم. تیم شما عملکرد خیلی خوبی داشت و می‌توانست حتی به عنوان صدرنشین از گروهش صعود کند. اما یک کم بدشانسی آورد. اگر شما می‌توانستید مقابل اسپانیا نتیجه بگیرید شاید الان به جای این تیم در مرحله بعدی حضور داشتید. البته ایران خیلی خوب در این مسابقات ظاهر شد و توانست نتایج بسیار خوبی کسب کند. قهرمان آفریقا، اروپا و جهان در گروه ایران بود اما تیم ایران توانست با یک اعتماد به نفس کامل مقابل همه این تیم‌ها ظاهر شود.

عملکرد ابراهیمی، چشمی و حسینی هم‌تیمی‌هایت را چطور دیدی؟
لقب فرمانده واقعا برازنده امید است. حسینی هم با آن سن و سال جوان خیلی با اعتماد به نفس کامل بازی کرد فکر می‌کنم آینده متعلق به حسینی جوان است. چشمی هم در بازی اول فوق العاده بود و می‌توانست در بازی دوم و سوم هم بازی کند. اما متاسفانه دچار آسیب دیدگی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز