خبرگزاری کار ایران

واکنش لیونل مسی به تقابل با فرانسه

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۶۴۴

آرژانتین به سختی به مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام جهانی 2018 صعود کرد اما لیونل مسی می‌گوید مطمئن بوده که تیمش در میان 16 تیم برتر جای خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، او که صدمین گل جام جهانی روسیه را زد، بعد از پیروزی 2 بر یک برابر نیجریه گفت: «فوق‌العاده است که اینطوری بردیم، ما شایسته این شادی بودیم. می‌دانستم خدا با ما است و ما را تنها نمی‌گذارد. از همه هوادارانی که اینجا هستند، به خاطر فداکاری‌شان تشکر می‌کنم و آنهایی که در آرژانتین هستند و همیشه با ما بوده‌اند. پیراهن تیم ملی بالاتر از همه است.»

مسی بعد از دیگو مارادونا و گابریل باتیستوتا سومین بازیکن آرژانتینی است که در سه جام جهانی گل زده و آرژانتین برای چهارمین بار متوالی به مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام جهانی صعود کرده. او درباره بازی گفت: «خیلی متعادل بود، ما نیمه اول را تحت کنترل داشتیم، مالکیت توپ با ما بود اما در خیلی از دقایق نیمه دوم آنها بهتر بازی کردند و گلشان کار را خیلی سخت‌تر کرد. با گذشت زمان عصبی شدیم و برای همین پرس کردیم و بیشتر حمله بردیم و توانستیم گل دوم را بزنیم. خیلی زحمت کشدیم، موقعیت سختی بود اما همه نفس راحتی می‌کشیم. فکر نمی‌کردیم اینقدر سخت باشد اما از صعود مطمئن بودیم و خوشبختانه همینطور شد.»

مسی که این هفته 31 ساله شد در پاسخ به این سوال که شخصا چه حسی دارد، گفت: «خوبم، خیلی خوشحالم. واقعا دردناک بود اگر از مرحله گروهی حذف می‌شدیم.»

مسی به خوبی از خطرات بازی با فرانسه در مرحله بعد آگاه است: «ما بازی‌ها را با دقت دنبال کرده‌ایم و می‌دانیم چه قدرتی دارند. فرانسه هم تیم خوبی است هم بازیکنان خوبی دارد. مدافعان آنها، هافبک‌های خوب و مهاجمان عالی. بازیکنان سریعی دارند که می‌توانند تفاوت ایجاد کنند. هم‌تیمی‌هایم در بارسلونا هم هستند که خیلی خوب آنها را می‌شناسم.»

مارکوس روخو هم گفت: «ما به این پیروزی نیاز داشتیم، جام جهانی تازه برای ما شروع شده. لیونل مسی گفته بود گل می‌زند، خوشحالم که او دوباره خودش شده. این گل برای خانواده‌ام و کل تیم. بزن بریم آرژانتین!»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز