خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه - گروه C

ایسلند یک - کرواسی 2 / صعود مقتدرانه کروات ها به یک هشتم

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۹۹۰

کرواسی در شبی که بسیاری از ستارگان خود را در اختیار نداشت موفق شد با نتیجه 2 بر یک ایسلند را شکست دهد تا با 9 امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شود.

به گزارش ایلنا، پنجمین بازی از گروه C جام جهانی 2018 بین تیم‌های کرواسی و ایسلند در حال برگزاری است و گزارش کامل این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  یک

                      ایسلند                     

    2     

                           کرواسی                       

 ورزشگاه:  روستوف آرنا

 

               اطلاعات بازی

               ▼ ▲ ⚽️ █

 داور: متئو آنتونیو

 ساعت شروع بازی: 22:30

 ترکیب تیم ملی ایسلند

 ترکیب تیم ملی کرواسی

1

 هانس هالدورسون 12  لووره کالینیچ

5

 اسوریر اینگاسون

5

  ودران کورلوکا

 6

 راگنار سیگوردسون (▼70)

15

 دویه کالتاکار
2  بیرکیر سوارسون

13

 تین یدوای
18  هوردور مگنوسون

22

  یوسیپ پیواریچ
17  آرون گونارسون

10

 لوکا مودریچ (▼64)

20

  امیل هالفردسون (  59) 19  میلان بادلی (⚽️ 53)

 7

 یوهان گودموندسون

8

 متئو کواچیچ (▼81)

8

 بیرکیر بیارناسون

20

 مارکو پیاکا (  14) (▼70)
10  گیلفی سیگوردسون  (⚽️ 76)

 4

  ایوان پریشیچ (⚽️ 90)

11

 آلفرد فینبوگاسون (  64) 9  آندری کراماریچ 

 سرمربی:   هایمر هالگریمسون 

 سرمربی:  زلاتکو دالیچ 

    

 بیورن سیگوردارسون (▲70)

    

 فلیپ براداریچ (▲64)

    

       دژان لوورن (▲70)

              

 

    

 ایوان راکیتیچ (▲81)

 

دقایق حساس، حواشی و گزارش بازی در ادامه می‌آید:

 ایسلند یک - کرواسی 2 / ایوان پریشیچ  (90): پریشیچ در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و در شرایطی که مدافع ایسلند را در کنار خود می دید با ضربه ای دقیقه توپ را به گوشه دروازه فرستاد و کرواسی را در آستانه کسب سومین پیروزی پیاپی قرار داد.

  ایسلند یک - کرواسی 2 / صعود مقتدرانه کروات ها به یک هشتم

دقیقه 85: در فاصله یک دقیقه باز هم کرواسی صاحب ضربه ایستگاهی شد که راکیتیچ پشت توپ ایستاد و ضربه ای که زد خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه 84: ضربه ایستگاهی برای کرواسی توسط ایوان پریشیچ زده شد اما ضربه کات دار و پای چپ این بازیکن خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

 ایسلند یک - کرواسی یک / گیلفی سیگوردسون (76): سیگوردسون که در بازی قبل با نیجریه ضربه پنالتی را از دست داده بود، اینبار توانست دروازه کرواسی را باز کند و نتیجه را به تساوی بکشاند.

  ایسلند یک - کرواسی 2 / صعود مقتدرانه کروات ها به یک هشتم

دقیقه 75:لوورن که تنها چند دقیقه از ورودش به زمین می گذشت یک پنالتی را تقدیم ایسلندی ها کرد. توپی کهسیگوردسون زد به دستان لوورن  برخورد کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه 72:حرکت خوب بازیکنان ایسلند و توپی که در سمت راست به سیگوردسون  رسید توسط این بازیکن به دهانه دروازه فرستاده شد اما بیارناسون قدر این توپ را ندانست.

دقیقه 55: اینبار نوبت کروات ها بود که با خوش شانسی دروازه شان بسته بماند. ضربه سر اینگاسون روی کرنر ارسالی به تیر دروازه برخورد کرد تا بازی همچنان با نتیجه یک بر صفر دنبال شود.

دقیقه 54: اینگاسون می توانست با ضربه سر گل تساوی ایسلند را به ثمر برساند اما باز هم کالینیچ ناجی دروازه کرواسی شد و توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

 ایسلند صفر  - کرواسی یک / میلان بادلی (53): برخلاف جریان بازی این تیم کرواسی بود که به گل رسید. نفوذ مودریچ از سمت چپ و پاسی که به داخل محوطه جریمه فرستاد را بادلی با ضربه ای چکشی به گل اول کرواسی تبدیل کرد.

  ایسلند یک - کرواسی 2 / صعود مقتدرانه کروات ها به یک هشتم

دقیقه 50: شوت سرکش بادلی از پشت محوطه جریمه پس از اینکه با برخورد به مدافع ایسلند تغییر جهت داده بود، با برخورد به تیرک دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه 1+45: کالینیچ باز هم دروازه تیمش را نجات داد. اینبار  کالینیچ شوت محکم و سرکش گونارسون از داخل محوطه را با یک سوپر واکنش از گوشه دروازه بیرون کشید تا در پایان نیم هاول دروازه کروات ها بسته بماند.

  ایسلند یک - کرواسی 2 / صعود مقتدرانه کروات ها به یک هشتم

دقیقه 45: دفع ناقص مدافعان کرواسی روی توپ ارسالی از نقطه کرنر، باعث شد بیارناسون فرصت گلزنی پیدا کند اما ضربه پای چپ این بازیکن را کالینیچ با پا برگشت داد.

دقیقه 41: فینبوگاسون می توانست دومین گل ایسلندی ها را در این مسابقات به ثمر برساند اما شوت محکم میلیمتری از کنار تیر عمودی دروازه عبور کرد.

دقیقه 36: پاسکاری خوب بازیکنان کرواسی روی قوص محوطه جریمه پریشیچ  را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما شوت پای چپ او با اختلاف زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 34: ایسلند که در این دقایق بازی بهتری را ارائه می دهد در چند مرحله موقعیت این را داشت تا دروازه اسپانیا را تهدید کند که ضربه بازیکنان این تیم توسط مدافعان کرواسی برگشت داده شد.

دقیقه 31:موقعیت ایستگاهی برای ایسلند توسط سیگوردسون زده شد که ضربه فنی پای راست شماره 10 ایسلند را کالینیچ با واکنش مناسب در اختیار گرفت.

  ایسلند یک - کرواسی 2 / صعود مقتدرانه کروات ها به یک هشتم

دقیقه 27:ارسال کرنر مگنوسون با ضربه سر سیگوردسون همراه شد که توپ راهی به دروازه کرواسی پیدا نکرد.

دقیقه 26: بهترین موقعیت ایسلندی ها برای گلزنی روی پرتاب اوت بلندی که به روی دروازه فرستاده شد به دست آمد اما ضربه سر مگنوسون خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 19: سانتر بیرون پای فوق العاده مودریچ توسط مدافعان ایسلند دفع شد اما توپ برگشتی نصیب کواچیچ شد  اما شوت زمینی این بازیکن تنها یک کرنر را برای کرواسی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز