خبرگزاری کار ایران

سرمربی کلمبیا: بازیکنانم خودخواه هستند / مقابل لهستان جایی برای اشتباه وجود نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۰۷۵

خوزه پکرمن درخصوص گلزنی رادامل فالکائو و بازی برابر لهستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، خوزه پکرمن با غلبه بر لهستان شاگردانش را حالا در یک قدمی صعود به دور بعدی جام جهانی می‌بیند و کلمبیا در صورت برتری برابر سنگال می‌تواند به این مهم دست پیدا کند.

سرمربی 68 ساله در پایان دیدار برابر لهستان به خبرنگاران گفت: ما برای پیروزی در بازی امشب نیاز به فشار و حملات زیاد داشتیم. هر دو تیم بازی گذشته را با اشتباه از دست داده بودند و بنابراین جایی برای اشتباه وجود نداشت. ما این مسئولیت را به طور کامل انجام دادیم، اما با یک بازی زیبا و فوتبال خلاقانه. وحدت در تیم ما موجود بود و در حال حاضر ما موقعیت خوبی در این جام جهانی داریم.

او افزود: ما باید بدانیم که فوتبال چیست و در مسابقات چه می‌خواهیم. ما باید به سادگی هر گونه قضاوت‌های سریع یا پیش فرض‌هایی که ممکن است داشته باشیم را فراموش کنیم. بازیکنان اغلب به نحوه عملکرد در آخرین بازی خود بستگی دارند. این نیز به موانع خاص در یک مسابقه بستگی دارد. ما باید به حریف نگاه کنید، عوامل بسیاری وجود دارد. به همین دلیل است که معتقدم کلمبیا یک معامله بزرگ انجام داده؛ بازیکنان من خودخواه هستند، آنها رقابتی هستند، آنها جاه طلب هستند.

پکرمن درخصوص گلزنی رادامل فالکائو عنوان کرد: من فکر می‌کنم [گل فالکائو] یکی از بزرگترین شادی‌هایی است که امشب دریافت کردیم. او نماد تیم ملی است، نمادی از فوتبال کلمبیایی است. ما همیشه امیدواریم که او گلزنی کند و برای تیم موثر باشد. ما می‌خواهیم به عنوان یک تیم به او کمک کنیم تا بتواند تمام مهارت و خود را نشان بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز