خبرگزاری کار ایران

عزت‌اللهی: کسی که فهم و شعور دارد می‌داند ما چه کار بزرگی کردیم/ می‌رویم مقابل پرتغال دست پر خارج شویم

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۷۳۰

هافبک تیم ملی کشورمان از بازی با اسپانیا می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید عزت اللهی در مورد عملکردش دربازی با اسپانیا گفت: من هیچ وقت خودم در مورد عملکردم نظر نمی‌دهم. بچه‌ها با همه وجود کار کردند تا مردم را خوشحال کنیم. اسپانیا قهرمان دنیاست و بهترین بازیکنان را دارد. کار سختی بود ولی انقدر خوب و منسجم کار کردیم و فکر می‌کنم مردم به ما افتخار می‌کنند. مقابل پرتغال تلاش می‌کنیم دست پر خارج شویم و مردم را خوشحال کنیم.

وی افزود: من نمی‌توانستم ریسک کنم و اگر خطا می‌کردم موقعیت خطرناکی ایجاد می‌شد. توپ با چند ضرب و بدشانسی وارد گل شد. مهم این است که یک بازی دیگر داریم و مردم ما انقدر با فهم و شعور هستند و می‌دانند تیمی که کسی روی صعود برایش حساب نمی‌کرد اینطور جنگید و الان هم سرمان بالا و نگاه‌مان رو به جلو است و به فکر بازی با پرتغال هستیم.

عزت اللهی ادامه دتد: نمی‌خواهیم زود به خانه بر گردیم. دوندگی کردیم و جنگیدیم و قهرمان اروپا  که تیم بزرگی است کار بزرگی کردیم. بردن پرتغال کار سختی است ولی غیر ممکن برای ما وجود ندارد. گلی که خوردیم تصادفی بود.

وی افزود: جالب است که برخی صحبت می‌کنند فوتبال نبود. اگر این فوتبال نیست بقیه تیم‌ها جلوی ما چکار می‌کنند؟ پرتغال جلوی اسپانیا چکار کرد؟ کسانی که بازی را دیدند و فهم و شعور داشتند دیدند ما چطور بازی کردیم. کسی که با واقعیت مشکل دارد بعدا می‌تواند فیلم بازی را ببیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز